ایلام بیدار12:37 - 1399/07/30

تقدیر 222 نماینده مجلس از نیروی انتظامی

جمعی از نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای از خدمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تقدیر کردند.

به گزارشايلام بيدار، علی کریمی فیروزجایی در نشست علنی امروز (چهارشنبه،30مهرماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۲۲ نفر از نمایندگان در تقدیر از خدمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان حافظ امنیت التزام و انضباط اجتماعی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نهادی انقلابی است که با حضوری گسترده در پهنه جغرافیای کشور و در متن و بطن زندگی مردم به پاسداری از ارزش‌های والای نظام اسلامی و صیانت از جان و مال و ناموس مردم می‌پردازد. امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی که مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های شبانه‌روزی مأموران خدوم و از جان گذشته‌ای است که با صلابت و قاطعیت، قدرت و اقتدار در مقابل قانون‌ستیزان، جامعه گریزان و هنجارشکنان مردانه ایستاده‌اند. برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با اراذل و اوباش و ناامن‌کنندگان محیط زندگی و فضای عمومی جامعه، جلوه دیگر از مجاهدت نیرو در برقراری نظم  و امنیت در کشور است.

ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به همه مجاهدان سبزپوش عرصه نظم و امنیت از مدیریت جهادی و شایسته فرمانده نیروی انتظامی و مجاهدت‌ها و تلاش‌های مخلصانه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم آن نیرو تقدیر و تشکر نموده، آمادگی خود را برای حمایت و تقویت همه جانبه از این نیروی انقلابی اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/ک