ایلام بیدار10:37 - 1399/07/20
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام مطرح کرد؛

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم / وضعیت ایلام از نظر شیوع ویروس کرونا مناسب نیست

کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، بهترین یاری و مساعدت به مسئولان و کارکنان حوزه سلامت در این شرایط سخت و شیوع بیماری کرونا است.

به گزارشايلام بيدار،  دکتر محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اعلام این مطلب اظهارداشت: همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان شبانه روزی برای حفظ سلامت مردم و جامعه در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و برای غلبه بر کرونا در حال ایثار و جانفشانی هستند.

 
وی در ادامه این بحث گفت: اگر مردم اصول پیشگیرانه و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، یقین بدانند همه ما پیروز مبارزه با بیماری کرونا خواهیم بود.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: همه در برابر حفظ سلامت خود و عزیزان و اطرافیانمان احساس تکلیف و مسئولیت کنیم تا خدای ناکرده در آینده حسرت غفلت و سهل انگاری خود را نخوریم.
 
دکتر کریمیان بیان داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان از اوایل اسفند تاکنون همکاران ما سختی‌های بسیاری را به جان خریده‌اند. برخی از آنان ماههاست که مانند گذشته در کنار عزیزانشان به خاطر بیماری کرونا نبوده‌اند. اگر فرد و یا افرادی عامدانه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، جفا در حق این زحمتکشان عرصه سلامت روا داشته‌اند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآورشد: بیاییم همه با هم و دوشادوش یکدیگر برای حفظ سلامت خود و عزیزانمان برای مقابله با بیماری کرونا پیشقدم باشیم و شرایط را برای نابودی این ویروس منحوس فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/ر