ایلام بیدار08:02 - 1399/07/16

امروز دنیا قدر شهیدهمدانی‌ها را بیشتر می‌داند

همرزم شهید همدانی با بیان اینکه امروز جهان قدر شهید همدانی‌ها را بیشتر می‌داند، بیداری در بین مردم جهان را حاصل جوشش خون شهدا و عزیزانی چون سردار همدانی و سردار سلیمانی دانست.

به گزارشايلام بيدار، سردار سالار آبنوش با اشاره به گرامیداشت سالگرد شهادت حاج حسین همدانی و لزوم توجه به سیره این مرد بزرگ اظهار کرد: فرمانده عزیز ما سردار همدانی متعلق به بشریت و یک شخصیت فراملی است.

وی با بیان اینکه امروز شخصیت شهیدهمدانی در تارک جغرافیای خاورمیانه از لبنان گرفته تا سوریه، عراق و بین رزمندگان پاکستان و افغانستان و دیگر آزادگان شناخته است گفت: هرچه از شهادت ایشان می‌گذرد بیشتر خلأ نبود این مرد بزرگ و اثرات خدماتش را حس می‌کنیم.

دوست و همرزم شهید همدانی با اشاره به درخشش شهدا در هر زمان و مکانی تصریح کرد: هر روز ابعاد فعالیت شهید همدانی برای جهانیان و اهل خرد و تحلیل روشن می‌شود.

وی بیداری مردم جهان را حاصل جوشش خون شهدا و عزیزانی چون سردار همدانی و سردار سلیمانی دانست و گفت: امروز چهره کریه غرب برای جهان و بشریت مشخص شده است؛ یعنی آن دست‌های آهنی که به فرموده رهبری به صورت مخملی بزک شده و بشر را به استعمار می‌برد و دنبال منافع خود است.

سردار آبنوش افزود: ملت‌ها فهمیده‌اند که دنیای استعمار و قدرت‌های غربی با پرورش چهره‌های انسان‌نما اما به معنای کلمه وحشی‌صفت داعش، النصره و گروهک‌های تکفیری دنبال تأمین منافع خود هستند، آن هم به هر قیمتی.

وی اظهار کرد: اگر گروه‌های تروریستی که به کمک استکبار و کشورهای دست‌نشانده آنها ریشه دوانده بودند؛ جان می‌گرفتند امروز دیگر خبری از امنیت نبود.

همرزم شهید همدانی با بیان اینکه جلوگیری از رسوخ داعش در دنیا را مدیون سردار همدانی‌ها، شهدای مدافع حرم و سرلشگر سلیمانی‌ها دانست گفت: کار این بزرگان آن قدر بزرگ و منحصر به فرد است که نیاز به توصیف بنده نیست و جهان شاهد آن است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: برخی در داخل حضور ژئوپولتیک ایران در سوریه را درک نمی‌کردند و به اشتباه آن را هزینه‌زا و تنش‌زا تلقی می‌کردند، در صورتی که با گذشت زمان و مشاهده خطرات گروه‌های تکفیری، آنهایی که از سر عناد با نظام این حرف را نمی‌زدند متوجه ابعاد تأثیر این حضور و تأمین امنیت برای کشور شدند.

سردار آبنوش با تأکید بر اینکه نبود امنیت سایر فعالیت‌ها را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد گفت: امروز تمام انسان‌ها از هر گروه و جریان سیاسی و با هر منش و روشی، مدیون سردار همدانی، سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم هستند زیرا امنیت آنها به واسطه ایثار و جانفشانی این مردان بزرگ تضمین شده است.

وی مخاطب سردار همدانی و سردار سلیمانی در تأمین امنیت را «ایهاالناس» عنوان کرد و افزود: این شهدای بزرگ برای امنیت تمام بشر سینه سپر کردند چون داعش وقتی قدرت گرفت برای رسیدن به امیال و خواسته‌های خود دیگر نه تشیع می‌شناخت نه دین و ملیت.

همرزم شهید همدانی با اشاره به اینکه هیچ چیز برای داعش ارزش نداشت اظهار کرد: آنها کوچکترین مسائل اخلاقی را که شاید حیوانات در عالم خود آن را رعایت می‌کنند را زیر پا گذاشتند و بشریت اوج پستی این گروه را رشادت شهدای مدافع حرم در مقابل این وحشی‌صفت‌ها را دید.

وی با بیان اینکه ملت‌ها بیدار شده‌اند و حق و ناحق را تشخیص می‌دهند افزود: اگر همین مناظره انتخاباتی آمریکا را واقع‌بینانه ببینند متوجه خواهید شد شهدا و سرداران عزیز ما در مقابل چه دولتی ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

انتهای پیام/