ایلام بیدار00:36 - 1399/07/16
نماینده حوزه جنوب استان ایلام؛

اصحاب رسانه با نقد سازنده مطالبات مردم را پیگیری کنند

بهزاد علیزاده گفت: خبرنگاران با انجام رسالت خود و با نقدهای سازنده و مفید گره گشای مشکلات و تسهیلگر خدمت بیشتر و بهتر به مردم باشند.

به گزارشايلام بيدار،"بهزاد علیزاده "، نماینده حوزه جنوب استان ایلام در نشست با اصحاب رسانه در دهلران اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات مردم با نقد منصفانه و سازنده نقش مهمی بر عهده دارند.

وی آگاهی بخشی به مردم را از دیگر رسالت های اصحاب رسانه ذکر کرد و افزود: توجه به رسالت حرفه ای و پیگیری مطالبات مردم و بیان اقدامات از دیگر رویکردهایی است که یک فعال رسانه ای آن را دنبال می کند و این امر به ارتقاء وضع موجود و بهبود امور کمک می کند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس یازدهم یادآور شد: به قول ها و وعده هایی که به مردم داده ام پایبند هستم و با راه اندازی دفتر نمایندگی در همه شهرستان ها و سکونت در حوزه انتخابیه و حضور در میان مردم دریچه ای جدید به روی مردم باز خواهم کرد.

علیزاده تاکید کرد: در حوزه کاری برای پروژه ها پیگیری و با مردم هم ارتباط خواهم داشت و این دو ساختار یعنی ارتباط با مردم و پیگیری ها را به طور جد دنبال خواهم کرد.

وی اضافه کرد: هر آنچه مردم باید بدانند بدون پنهان کاری با آنها در میان خواهم گذاشت و مجموعه پیگیری ها و اقدامات را نیز اطلاع رسانی و به سمع و نظر مردم خواهم رساند. نماینده حوزه جنوب ایلام رسانه ها را بازوی توانمند در بیان اقدامات و از طرفی بیان مشکلات مردم ذکر کرد و گفت: از این ظرفیت بهترین استفاده در راستای خدمت به مردم خواهم کرد.

 

انتهای پیام/الف