ایلام بیدار07:44 - 1399/07/15
جانشین انتظامی ایلام خبر داد؛

استقرار ۱۲ ایستگاه پلیس در ایلام برای جلوگیری از ورود به مهران

شهاب عزیززاده با بیان اینکه مرز مهران بسته است، گفت: ۱۲ ایستگاه پلیس در ورودی‌های ایلام برای جلوگیری از ورود به مهران مستقر شده است.

به گزارشايلام بيدار،"شهاب عزیززاده"،جانشین انتظامی ایلام گفت: در راستای پیشگیری از انتشار ویروسکرونا، پلیس برخلاف سال‌های گذشته هیچ گونه خدماتی برای عبور و مرور زائران در پایانه مرزی مهران در نظر نگرفته است.

جانشین انتظامی استان ایلام افزود: با توجه به انتشار بیماریکرونا، کشور عراق در راستای پیشگیری از این بیماری تصمیم به عدم پذیرش زائران کشورهای خارجی برای ایام اربعین حسینی (ع) گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در پایانه‌های مرزی ایران و عراق هیچ گونه خدماتی برای عبور و مرور زائران اعم از پارکینگ، خدمات بهداشتی، گذرنامه و … ارائه نمی‌شود و در این راستا پلیس افرادی که به صورت ناآگاهانه به مرز مهران و پایانه مرزی عزیمت کننده به محل سکونتشان عودت داده می‌شوند.

عزیززاده تصریح کرد: نیروی انتظامی استان ایلام ۱۲ گلوگاه و مبادی ورودی استان را تحت کنترل قرار داده و با استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی در این ورودی‌ها و محورهای مواصلاتی از حرکت زائران به سمت شهر مرزی مهران جلوگیری می‌کند.

وی با توجه به شرایط پیش آمده از هم‌وطنان خواست اربعین امسال را در خانه‌های خود بمانند و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیداناباعبدالله الحسین (ع) را در منزل خود برگزار کنند و همراه و همیار پلیس و دیگر مسئولان باشند.

 

انتهای پیام/الف