ایلام بیدار07:42 - 1399/07/08
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

جنگ اصلی امروز دشمن در فضای مجازی است

حجت الاسلام علی محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع اصحاب رسانه گفت: جنگ اصلی امروز دشمن در فضای مجازی است.

به گزارشایلام بیدار، حجت الاسلام "علی اشرف علی محمدی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع اصحاب رسانه  گفت: در فضای مجازی در مقابل دشمن غول پیکر قرار گرفتیم که با انواع ترفندها ونیرنگ ها تلاش دارد تا اهداف شوم خود را پیاده سازی کند.

وی اظهار کرد: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در درجه اول اخلاص ، خدا را باور داشتن و به مسیر خود بود وما هم با  باور داشتن کاری که در فضای مجازی انجام می دهیم با فطرت هم خوانی دارد و به یک سرچشمه نور وصل مثال همان رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم که با دشمن مقابله می کند.

علی محمدی در ادامه گفت: قلم و حرکت ما اگر به حاطر خدا باشد دردل امت جا خواهد افتاد،  امروز در جنگ با دشمن جبهه ما قوی است چرا که آن ها رسانه ها را در اختیار دارن اما اراده ملت پشت سر آن ها نیست.

وی بیان داشت: روشنگری ، بصیرت از جمله اقدامات مهمی است تا تلاش کنیم در صحنه های مختلف ماند انتخابات مردم درست انتخاب کنند در فضای مجازی باید مردم را آگاه کنیم و فضا رابرای دشمن محدود بکنیم و گفتمان بصیرت در فضای مجازی حرف اول را بزند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: باید در فضای مجازی اعتماد مردم را جلب کنیم تا گمراه نشوند و امروز افسران اصلی جنگ در فضای مجازی هستند ودر مقابل دشمن قرار گرفتند.