ایلام بیدار10:11 - 1399/07/05

قدردانی شورای نظارت بر صداوسیما از عملکرد رسانه ملی در دهه اول محرم

غلامحسین محسنی اژه‌ای در نامه‌ای به رییس رسانه ملی از قدردانی اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از برنامه‌های مختلف رسانه ملی در دهه نخست محرم امسال خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، طبق اعلام روابط عمومی رسانه ملی، رییس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در نامه‌ای به علی عسکری از قدردانی اعضای این شورا از برنامه‌های مختلف رسانه ملی در دهه نخست محرم امسال خبر داد.

در نامه غلامحسین محسنی اژه‌ای به رییس رسانه ملی آمده است: بررسی‌ها و ارزیابی‌های اولیه کارشناسان دبیرخانه شورای نظارت بر سازمان صداوسیما بیانگر این است که رسانه ملی در دهه اول محرم سال جاری در تولید و پخش برنامه‌های ترکیبی، گفتگو محور، انعکاس و انتشار مداحی و مراثی و سخنرانی‌ها و نیز نشان دادن شور و شعور حسینی مردم متدین و آگاه ایران اسلامی، همراه با اقناع افکار عمومی‌برای درک شرایط فعلی توسط مردم، عملکرد شایسته‌ای داشته است و توانست با ابتکارات و نوآوری‌های مختلف در تولید و پخش برنامه‌های متنوع مثل برنامه «حسینیه ایران»، خلأ وجود مردم در اجتماعات را پر کند.

در این نامه با اشاره به اینکه نتایج بررسی‌ها درباره بقیه برنامه‌ها، به ویژه برنامه‌های نمایشی رسانه ملی نیز بعدا اعلام می‌شود، آمده است: بدین وسیله مراتب تشکر اعضای محترم شورای نظارت از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف رسانه ملی را ابلاغ می‌کنم.

انتهای پیام/