ایلام بیدار22:36 - 1399/07/01

دیدار فراکسیون زنان با وزیر ورزش/تاکید بر لزوم حل مشکلات ازدواج دختران و صیانت از بانوان قهرمان

سخنگوی فراکسیون زنان در مجلس از دیدار اعضای این فراکسیون با وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در این نشست درباره کمبود سرانه ورزشی بانوان، مشکلات ازدواج دختران، لزوم صیانت از بانوان قهرمان و تاخیر در پرداخت پاداش‌ها مباحثی مطرح شد.

به گزارشايلام بيدار، دکتر "سارا فلاحی"، سخنگوی فراکسیون زنان در مجلس یازدهم در رابطه با دیدار اعضای این فراکسیون با وزیر ورزش و جوانان گفت: مسعود سلطانی‌فر به مجلس آمد و در یک جلسه سه ساعته نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات اعضای فراکسیون زنان را استماع کرد و در رابطه با عملکرد وزارت ورزش و جوانان در عرصه‌های مختلف به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی با بیان اینکه در ابتدای نشست وزیر ورزش و جوانان به تشریح اقدامات این وزارتخانه پرداختند،‌ اظهار کرد:‌ اعضای فراکسیون زنان در این نشست دغدغه‌های خود را در مورد ورزش بانوان مانند نداشتن اعتبار و بودجه مستقل بانوان در وزارت ورزش و جوانان، کمبود فضا و سرانه ویژه بانوان، مشکلات ازدواج دختران جوان، صیانت از بانوان قهرمان و مشکلات فرهنگی عرصه ورزش بانوان مطرح کردند. 

سخنگوی فراکسیون زنان افزود: اعضای این فراکسیون همچنین از وزیر ورزش خواستند در مورد مشکلات ورزشکاران مدال آور، تاخیر در پرداخت پاداش‌های آن‌ها، قراردادهای مربیان خارجی، پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، بیمه مربیان ورزشی، چرایی سقوط برخی از ورزش‌ها در رنکینگ‌های جهانی و ... شفاف‌سازی کند.

فلاحی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف قرار بر این شد تا در جلسه‌ای دیگر موضوعات مطروحه پیگیری شوند. در واقع نتایج این جلسه، به عنوان جلسه طرح مسئله جلسه قابل قبولی بود.

انتهای پیام/