ایلام بیدار08:10 - 1399/06/27
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

بسیج در همه صحنه ها پیشتاز است

سردار "جمال شاکرمی"در جمع بسیجیان شهرستان چرداول گفت: بسیج در همه صحنه ها پیشتاز است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جمع بسیجیان شهرستان چرداول گفت: بسیج با همان استراتژی دفاع مقدس جمهوری اسلامی در همه صحنه‌ها پیشتاز است.

وی اظهار کرد:  روز هایی را که به عنوان سرباز در کنار مردم شهرستان چرداول بودم شاهد صمیمیت نظم انضباط آراستگی و صفای باطن و... مردم بوده و موفقیت خودم را مدیون همراهی و همدلی مردم دانسته و همه رفتارهای آحادمردم در این شهرستان  برای من درس‌آموز بود.
وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی مستندی از عاشوراست که حوادث انقلاب و دفاع مقدس یکی از موقف گاههای ارزشمند است که با نگاه به دفاع مقدس می‌توان از پیچیدگی‌های آینده عبور کرد.
شاکرمی خاطرنشان کرد همه لحظات دفاع مقدس و همه موضوعات مرتبط با آن احتیاج به یادمان و گفتمان دارد یعنی باید به آن پرداخت و درباره آن تحقیق و تفحص کرد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: بزرگترین سند افتخار شهرستان چرداول تقدیم شهدا به انقلاب اسلامی و ولایت مداری است.
وی عنوان کرد: امروز سربلند و پیروز هستیم  دشمنان انقلاب اسلامی  ذلیل شده و استراتژی های آنان با شکست مواجه شده به همین دلیل با همه توان به میدان به میدان آمده‌اند اما ما در عاشورا یاد گرفتیم که با کمترین امکانات بهترین نتایج را رقم بزنیم و امروز در مراحل آخر دستیابی به قله های پیروزی هستیم و بسیج در این صحنه نقش آفرین است. 
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام تصریح کرد: امروز بسیج با اقتدار در مقابل دشمنان آماده است و با اعتقاد و ایمان قلبی می تواند با دشمن در همه صحنه ها مقابله کند.
 
انتهای پیام /ر