ایلام بیدار09:35 - 1399/06/24
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرداد؛

اختصاص هزار تن قیر برای آسفالت راه‌های ایلام

علی اکبر بسطامی گفت: هزار تن سهمیه قیر پس از پیگیری‌های مستمر برای توسعه، ترمیم و آسفالت مواصلاتی استان اختصاص یافت.

به گزارشايلام بيدار، علی‌اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: از مهمترین خواسته‌های مردم در حوزه زیرساخت، پیگیری رفع مشکلات مسیرهای مواصلاتی مخصوصا راه‌های روستایی است که به دلیل کمبود قیر با کندی و تاخیر انجام می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در دیدار با  معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، علاوه بر تخصیص این میزان قیر، ۷۰ میلیارد ریال نیز برای مرمت ابنیه، کمک به نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات راهسازی و رفع نیازهای فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اختصاص یافت.

بسطامی با بیان اینکه دستور مساعدت و تامین فوری موارد مطرح شده به صورت کتبی اخذ شد، گفت: مسوولان کشوری نگاه مثبتی به استان ایلام دارند و در این راستا می‌توان با هم‌اندیشی و ارائه پیشنهاد و طرح موضوعات، مسائل و مشکلات بخش‌های مختلف پیگیری و برای رفع آنها تلاش شود.

وی افزود: نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی باید از همه ظرفیت‌ها فارغ از گرایش سیاسی، جناحی و قبیله‌ای برای بالا بردن جایگاه واقعی استان و قرار گرفتن در مدار توسعه تلاش کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: استان محروم و کمتر توسعه‌یافته‌ ایلام با همکاری و تلاش مضاعف در ریل توسعه یافتگی قرار گیرد و به جایگاه واقعی خود برسد.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/