ایلام بیدار11:26 - 1399/06/22
رییس ستاد انتخابات استان ایلام؛

مشارکت 42درصدی مردم در حوزه انتخابیه دهلران

محمد نوذری با عنوان این خبر که ۱۳۴ هزار واجد شرایط در حوزه انتخابيه دهلران داشته ایم، گفت: ۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر معادل ۴۲ درصدی در این انتخابات شرکت کرده اند.

به گزارشايلام بيدار،"محمد نوذری"، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئيس ستاد انتخابات استان از پیروزی بهزاد علیزاده در مرحله دوم حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره خبر داد و گفت: در این مرحله بهزاد علیزاده با ۳۱ هزار و ۲۸۷ رای بعنوان سومین نماینده استان به مجلس یازدهم راه یافت.

وی اظهار کرد:: صادق کرمی دیگر نامزد این دوره از انتخابات بود که ۲۴ هزار و ۳۲۵ رای کسب نمود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئيس ستاد انتخابات استان از پیروزی بهزاد علیزاده در مرحله دوم حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره خبر داد و گفت: در این مرحله بهزاد علیزاده با ۳۱ هزار و ۲۸۷ رای بعنوان سومین نماینده استان به مجلس یازدهم راه یافت.

وی افزود: صادق کرمی دیگر نامزد این دوره از انتخابات بود که ۲۴ هزار و ۳۲۵ رای کسب نمود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با عنوان این خبر که ۱۳۴ هزار واجد شرایط در حوزه انتخابيه دهلران داشته ایم، اضافه کرد: ۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر معادل  ۴۲ درصدی در این انتخابات شرکت کرده اند.

رئيس ستاد انتخابات استان در پایان از مجموعه عوامل اجرایی و نظارت، نیروهای انتظامی و امنیتی و کلیه دست اندرکاران امر انتخابات تشکر کرد و گفت: لازم است از حضور پرشور و شعور مردم در شرایط شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت بالایی در انتخابات داشتند صمیمانه قدردانی نمایم

 

انتهای پیام/الف