ایلام بیدار00:00 - 1399/06/16
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام:

بیش از 133 هزار نفر در حوزه جنوب ایلام واجد شرایط رای هستند

محمدنوذری گفت: بیش از 133 هزار نفر در حوزه انتخابیه شهرستان دهلران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای هستند.

به گزارشايلام بيدار ،"محمد نوذری"، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اعلام این خبر گفت: 133 هزار 542 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان دهلران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای هستند که از این تعداد 67 هزار و 995 نفر مرد و 65 هزار 547 نفر خانم هستند.

وی افزود: 143 شعبه اخذ رأی ثابت شهری و روستایی و 64 شعبه سیار در حوزه انتخابی دهلران پذیرای رای گیری مردم این منطقه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، فیلم تهیه شده تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه سال جاری در سه نوبت از صداو سیما مرکز ایلام پخش می‌شود. دایر کردن ستاد انتخاباتی ممنوع است.

نوذری ادامه داد: با توجه به مصوبات کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان، تبلیغات انتخاباتی نامزدها فقط در بستر فضای مجازی و رسانه صورت خواهد گرفت و دایر کردن ستاد ممنوع است.

وی اظهار کرد: این تصمیم با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و ممنوعیت فعالیت‌های انتخاباتی در سطح شهرها، گرفته شده است. نوذری یادآورد شد: اقدامات لازم جهت اخذ رأی با تمام توان و لحاظ کردن شرایط کرونا و وضعیت استان ایلام که در مرحله هشدار قرار دارد برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در ایلام فراهم ‌شده است. 

 

انتهای پیام/