ایلام بیدار00:00 - 1399/06/16
جانشین انتظامي استان ایلام؛

دستگیری سوداگر مرگ در ایوان/ کشف 10 کیلوگرم موادمخدر

سرهنگ عزیززاده از دستگيري یک سوداگران مرگ و کشف 10 کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ " شهاب عزیززاده" در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت یکی از سوداگران مرگ و توزیع کننده اصلی مواد مخدر در سطح شهرستان ایوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

 
جانشین انتظامي استان ایلام افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایوان با همکاری و پشتیبانی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی این سوداگر مرگ را شناسائی و  پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر و مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر را از وی کشف کردند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده ساکن یکی از استانهای همجوار بوده و موادمخدر را از محل سکونت خود جهت توزیع در سطح شهرستان ایوان جابجا می کرد، گفت: متهم به طرز ماهرانه ای 10 کیلو مواد مخدر را در سپرعقب خودرو وانت آریسان جا سازی کرده بود که مأموران پلیس با هوشیاری آن را کشف کردند .
 
 وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده، تصریح کرد: پلیس در امر مبارزه با سوداگران مرگ و عرضه کنندگان مواد مخدر مصمم است و با آنها برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد خواهد داد.
 
سرهنگ عزیززاده از شهروندان خواست: با گزارش به موقع اخبار در خصوص عرضه و توزیع موادمخدر از طریق سامانه 110، یاری رسان پلیس باشند.
 
انتهای پیام