ایلام بیدار08:37 - 1399/06/10
وقتی فرهنگیان در خدمت رسانی به اردوهای جهادی هستند؛

جهاد معلمان چرداولی در مدارس واردوهای جهادی

اردوی جهادی فرهنگیان برای بهسازی وزیبا سازی مدارس شهرستان چرداول درآسمان آباد برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، وقتی کار در جایی گره می خورد باید گره آن را برداشت واین همان نقش گروههای جهادی است که گرهها را باز می کنند ومحدود به جغرافیا ویا زمان خاصی نمی شوند وهمیشه بنا به وضعیتی که هست در آن به مردم خدمت می کنند.

تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم كشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه رهبر انقلاب بوده است. ایشان به غیر از تأكیدهای فراوان بر مسأله‌ی بسیج سازندگی و اردوهای جهادی كه در سخنرانی‌های عمومی یا خصوصی خود ابراز داشته‌اند، در برخی موارد با اطلاع از فعالیت‌های خدمت‌رسانی جهادگران، با نوشتن یادداشتی نسبت به فعالیت آنان ابراز نظر و اعلام تشكر نموده‌اند

گروههای جهادی در هر عرصه ای خالصانه وارد میدان می شوند وگرهها را از زندگی مردم باز می کنند اگرلازم باشد به معیشت مردم یا در برای بهسازی مساجد وخانه های محرومین وخدمات درمانی ومشاوره که اینها نمونه کوچکی از خدمات این قشرخدمتگزار به مردم هستند.

خدمت رسانی به مردم محدود به هیچ چیزی نمی شود وهرکسی اعم از زن ومرد هرآنچه در توان دارد به وسط میدان گذاشته تا شاید کمی از مشکلات مردم کاسته شود.

این بار فرهنگیان هستند که در علاوه بر عرصه تعلیم وتربیت مشغول خدمت رسانی برای بهسازی وزیبا سازی مدارس هستندوگروه جهادی شهید لطفعلی مراد حاصلی در اقدامی مدارس آسمان آباد را بهسازی وزیبا سازی کرده اند.

حتی ویروس کرونا هم نتوانست از شوق خدمت به مردم در گروههای جهادی کم کنند واین بسیجیان با تمام توانی که دارند در زمینه های مختلف ورود می کنند.

خدمت رسانی گروههای جهادی محدود به گروه خاصی نمی شود

احمدی از اعضای گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:به منظور خدمت رسانی به مردم برخی از مدارس آسمان آباد را که دارای وضعیت مناسبی نبود بهسازی وزیبا سازی شد.

وی افزود:اردوهای جهادی بنا به ضرورت ونیاز در تمامی مناطق محروم شهرستان برگزار می شود تا با خدمت صادقانه به مردم خدمت کند.

احمدی تصریح کرد:خدمت رسانی در گروههای جهادی محدود به گروه خاصی نمی شود وهمه دراین امر سهیم هستند.

گروههای جهادی همیشه آماده هستند

باقری از دیگر اعضای گروههای جهادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:در لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص خدمت رسانی به مردم ومناطق محروم گروههای جهادی همیشه برای خدمت رسانی آماده هستند.

وی افزود: حتی ویروس کرونا هم مانع خدمت رسانی گروههای جهادی نمی شود وهمه آماده هستند تا در هرزمینه ای که شد به مردم خدمت خالصانه انجام دهند وباری از دوش مردم برداند.

باقری خاطرنشان کرد:از خصوصیت های گروههای جهادی این است که همه اقشار را شامل می شود و گاهی بنا به ضرورت معابر را ضدعفونی می کنند وگاهی هم مدارس را بهسازی می کنند.

 

 

انتهای پیام/ر