ایلام بیدار12:48 - 1399/05/14
درراستای رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت؛

اجرای برنامه «شیفت ایثار » برای حمایت از نیازمندان ایلامی + تصاویر

برنامه شیفت ایثار در راستای حمایت از افراد نیازمند ومشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا در قالب رزمایش کمک مومنانه در پتروشیمی ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، در دوران 8 سال دفاع مقدس و انقلاب 14 هزار شهید از جامعه کارگری تقدیم انقلاب شده است؛ اکنون نیز کارگران در جنگ اقتصادی برای همراهی با انقلاب و کمک به اقتصاد کشور در اقدامی نمادین با انجام اضافه کاری بدون دستمزد با عنوان "شیفت ایثار" یا کمک به جمع‌آوری ضایعات کارخانه‌ها، تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها، ایمنی و بهداشت در مراکز کار و تولید سراسر کشور نشان‌ می‌دهند که همچون دوران دفاع مقدس در صف نخست خدمت به مردم و کمک به میهن حضور دارند.

امروز که ویروس کرونا به  اقتصاد ومعیشت مردم ضربه وارد کرده است ضروری است تا همه به یاری کسانی بشتابیم که ویروس منحوس به معیشت آن ها ضربه وارد کرده است.

بر همین اساس، در کارخانجات و مراکز تولید استان وهمچنین کارگران بسیجی به برنامه «شیفت ایثار » در راستای اجرای برنامه کمک های مومنانه پیوستند.

برنامه شیفت ایثار در راستای کمک های مومنانه در سه دهه انجام می گیرد

"احمد ایوبی" مسئول بسیج کارگری استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه در این رزمایش درسراسر کشور و استان ایلام شروع شده که مرحله اول در ماه مبارک رمضان برگزار شده و مرحله دوم در سه دهه انجام می گیرد.

وی اظهار کرد:برنامه شیفت ایثار در راستای کمک های مومنانه در سه دهه انجام می گیرد که دهه اول در عید امامت از عید قربان تا عید غدیر ، دهه دوم  همزمان با دهه اول ماه محرم ودهه سوم در دهه آخر ماه صفر است.

ایوبی بیان داشت:این کمک ها در سطح استان ایلام و با حضور شرکت ها ، کارخانجات وپتروشیمی ها خواهد بود که در قالب کمک های مومنانه هرکدام دراین رزمایش شرکت خواهند داشت.

مسئول بسیج کارگری در خاطرنشان کرد: این کمک ها به صورت نقدی وغیر نقدی شامل برخی اقلام معیشیتی مانند برنج ، روغن ، مرغ ، گوشت و... در بین خانوارهای نیازمند در سطح استان توزیع خواهد شد.

کمک 250 میلیونی پتروشیمی ایلام به نیازمندان ایلامی

""علیرضا معراجی" " مدیر بخش نیکوکاری پتروشیمی ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:حسب بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه ودر راستای مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی ایلام برنامه شیفت ایثار در راستای  کمک های مومنانه برای حمایت از معیشت افرادی که از ویروس کرونا آسیب دیده اند اجرا می گردد.

وی اظهار کرد:در دهه امامت وولایت سومین مرحله برنامه کمک های مومنانه در پتروشیمی ایلام انجام گرفت.

صیادی خاطرنشان کرد:در خلال این برنامه به صورت مستمر کمک هایی به افراد نیازمندان در سطح استان ایلام انجام می شود.

مدیر بخش نیکوکاری پتروشیمی ایلام در ادامه گفت:تاکنون حدود 250میلیون تومان به صورت نقدی وغیر نقدی کمک هایی در سطح استان ایلام به افراد نیازمند ومشاغل آسیب دیده شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون دو روستا مورد حمایت پتروشیمی برای فعالیت های عمرانی قرار گرفته وهمچنین آمادگی داریم تا در اجرای برنامه فرهنگی در سطح استان کمک کرده وآموزش های خود ایمنی ،مراقبتی و... را برای عموم مردم وسایر ادارت برگزار کنیم.