ایلام بیدار08:20 - 1399/05/13
دوقلوهای ورزشکار ایلامی:

کمک های مومنانه مصداق بارزخدمت به مردم است

جلیل ناصری ورزشکار هلیلانی در خصوص برنامه کمک مومنانه گفت: کمک های مومنانه مصداق بارز خدمت به مردم است.

به گزارشايلام بيدار، جلیل و خلیل ناصری دوقلوهای ورزشکار هلیلانی هستند که افتخارات زیادی را در سطح ملی وحتی بین المللی برای ایران واستان ایلام کسب کرده اند.

این دو ورزشکار از محروم ترین مناطق ایلام توانسته اند با تلاش وکوشش به قله های بالای موفقیت دست پیدا کنند.

جلیل ناصری در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:در حال آماده سازی برای مسابقات کشوری وبین المللی هستیم تا در صورتی برگزاری مسابقات بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی در ادامه گفت:ویروس کرونا باعث آسیب زدن به کسب و کار مردم واز طرفی تهدید جان مردم شده است که امیدواریم هرچه زودتر این ویروس از جامعه پاکسازی شود.

ناصری خاطرنشان کرد:جامعه ورزش از این ویروس هم متضرر شده و بسیاری از مسابقات برگزار نمی شود که امیدواریم با توجه به شرایط این ویروس تمهیداتی برای مسابقات اندیشیده شود.

این ورزشکار هلیلانی خاطرنشان کرد: دراین شرایط کمک به هم نوع خدمت به مردم است زیرا عده ای زیادی از ویروس کرونا آسیب دیده اند.

وی یادآور شد: کمک های مومنانه مصداق بارز خدمت به مردم است که دراین شرایط یه یاد کسانی باشیم که وضعیت معیشتی خوبی ندارند.

خلیل ناصری هم در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: با توجه به اینکه درمناطق محروم استان بوده ایم می دانیم که محرومیت چه مشکلاتی برای خانواره ها دارد.

وی افزود:دراین شرایط همه گیری ویروس کرونا بسیاری از مشاغل قطعا آسیب دیده ودر معیشت خود مشکل پیدا کرده اندکه دراین شرایط یه یاداین افراد بودن خدمت بزرگی است.

ناصری تصریح کرد: کمک های مومنانه امر خداپسندانه وخدمت بزرگی به کسانی که دراین شرایط در معیشت خود دچار مشکل هستند.

 

انتهای پیام/ر