ایلام بیدار09:06 - 1399/05/09
کارگردان و مستندساز ایلامی:

کمپین به وقت روشنایی اقدامی خداپسندانه است/ لزوم صرفه جویی در مصرف برق

مستندساز و کارگردان ایلامی گفت: با عنایت به نوعدوستی مردم فهیم و بزرگوارمان اقدام خداپسندانه کمپین به وقت روشنایی شدنی و عملیاتی خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، "قدرت باقری"، مستندساز و کارگردان ایلامی در گفتگو با ایلام بیدار با اشاره به کمپین "به وقت روشنایی" گفت: برق نعمت بزرگی است که امروزه نقش بسیار مؤثری در ابعاد مختلف حیات آدمها دارد.

 

وی اظهار کرد: بعضاً در مصرف این انرژی پر اهمیت، دقت نظر کافی صورت نمی گیرد و با فشردن یک کلید، ساعت ها  برق ، بی هدف و بدون استفاده هدر می رود.

 

باقری افزود: این بی توجهی در شرایطی  اتفاق می افتد که بعضی از هموطنان در گرمای پنجاه درجه روزگار را سپری می کنند ،حال بگذریم از هزینه بسیار بالایی که برای تولید برق در نیروگاه  و رساندن آن به دست ما می شود و  به راحتی  در بی تفاوتی ما می سوزد.

 

مستندساز و کارگردان ایلامی گفت: منکر استفاده از این انرژی کارآمد نیستم و بهرمندی از آن حق مسلم همه است ، اما نکته ای که توجه همه عزیزان را به آن معطوف می کنم ، استفاده درست و در عین حال توجه به دیگر هموطنان عزیز است که باید مثل ما و مخصوصاً در تابستان از نعمت برق و روشنایی برخوردار باشند.

 

وی یادآور شد: یقین دارم با عنایت به نوعدوستی مردم فهیم و بزرگوارمان  این کار شدنی و عملیاتی خواهد شد. لازمه ی این اقدام خداپسندانه، تنها خاموش کردن فقط پانزده دقیقه کولر در پیک و اوج مصرف ، یعنی ساعت دوازده تا شانزده است. این مدت تایم زیادی نیست اما وقتی در کنار هم قرار بگیرد رقم بسیار بالایی از مشارکت را رقم خواهد زد.

باقری تصریح کرد: خود بنده بی شک و بدون فوت وقت کولر منزل را حتی بیشتر از پانزده دقیقه خاموش می کنم تا برق ، زندگی همنوعان بیشتری  را روشن کند. درنگ جایز نیست، هموطنان منتظر ما هستند. اکنون زمان  #به_وقت_روشنایی  است.

 

انتهای پیام/ک