ایلام بیدار09:49 - 1399/05/02
نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد؛

تامین مسکن مددجویان هلیلان نویدبخش کاهش محرومیت ها

امام جمعه ایلام گفت: خانه دار شدن همه مددجویان کمیته امداد در شهرستان هلیلان که در چند سال اخیر با مشارکت کمیته امداد و سپاه پاسداران انجام گرفته نوید بسیار خوبی در کاستن محرومیت‌های این منطقه است.

به گزارشایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام در آیین واگذاری تعداد 60 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد هلیلان گفت: کمیته امداد و سپاه با مشارکت در ساخت مسکن نیازمندان استان، گام مهمی را در  راستای محرومیت زدایی از این استان برداشته اند و من از این دو  نهاد تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: افتتاح ۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های دشمن نشان دهنده توجه خوب نظام به قشر نیازمند و محروم این استان است.

کریمی تبار تحمیل کردن مشکلات اقتصادی به زندگی مردم ایران را از آخرین اقدامات عاجزانه غرب و دولت امریکا برشمرد و گفت: دشمن با این ابزار تمام توان خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی ایران به کار گرفته است اما به لطف الهی وضعیت نظام ما روز به روز در حال بهبود و نظام استکباری هم در حال افول است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: خوشبختانه کشورمان در مواجهه با این تحریم های سخت توانسته است، تحریم های دشمن را در هم کوبیده و حتی محصولات نفتی خودمان را به کشورهایی که حیات خلوت امریکا بوده اند صادر کنیم.

 

انتهای پیام/س