ایلام بیدار10:56 - 1399/04/30

هوانیروز سپاه پیشرفت‌های قابل قبولی دارد/ تجهیز بالگردها به موشک‌های پیشرفته

فرمانده کل سپاه با اشاره به توانمندی هوانیروز سپاه در زمینه انجام پروازهای عملیاتی، گفت: هوانیروز سپاه در نهضت قطعه سازی، مدرن سازی و اورهال به خودکفایی رسیده است.

به گزارشايلام بيدار،سرلشکر «حسین سلامی»فرمانده کل سپاه صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از پایگاه فتح هوانیروز سپاه با اشاره به توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه در حوزه عملیاتی اظهار داشت: هوانیروز سپاه در نهضت قطعه سازی، مدرن سازی و اورهال به خودکفایی رسیده است.

وی افزود: قسمت اعظمی از فشار امنیتی کشور بر دوش نیروی زمینی سپاه است و پشتیبانی هوایی و بالگردی از یگان های سطحی این نیرو حائز اهمیت خواهد بود. 

فرمانده کل سپاه با تاکید بر آرایش دفاعی و امنیتی اطمینان بخش هوانیروز سپاه در زمینه دفاع از امنیت ملی یاد آور شد: هوانیروز سپاه با گسترش زیرساخت هایش به یک قابلیت جدید دست یافته است.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: در زمینه بالگردهای تهاجمی، ترابری، پشتیبانی و امدادی نیز هوانیروز سپاه جهش قابل قبولی داشته است. 

فرمانده کل سپاه با تاکید بر توانمندی هوانیروز سپاه در زمینه آموزش، ادامه داد: هوانیروز در زمینه آموزش و تعمیر قطعات و تعمیرات بالگردها به خودکفایی رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه‌های هوانیروز سپاه در آمادگی کامل هستند و آرایش دفاعی و امنیتی هوانیروز همپای سایر نیروهای نزسا در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

 

انتهای پیام/ک