ایلام بیدار07:38 - 1399/04/30

چه کسانی می‌خواهند مردم را عصبانی کنند؟/ جشن تولد مردگان در بحبوحه کرونا

اینکه در این فضای مقابله مردم با ویروس کرونا و تشدید این بیماری شهرداری تهران در یک کار قابل تامل برای یک گورستان جشن تولد می گیرد چه پیامی برای مردم در این حیطه صادر می کند؟

به گزارشايلام بيدار،این روزها که کشور دچار مشکلات عدیده اقتصادی و مقابله با بیماری کرونا است. شهرداری تهران در اقدامی قابل تامل اقدام به گرفتن جشن تولد برای بهشت زهرا کرده است. این گورستان که قدمت آن به 50 سال رسیده است به نظر می رسد برای شهرداری تهران بیشتر از مشکلات و شهروندان زنده اش اهمیت دارد.

در همین راستا بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان داده اند. جالبتر اینکه در وضعیتی که بایستی شهرداری تهران از خدماتش درباره مقابله با بیماری کرونا پرده برداری کند با گرفتن کیکی که روی آن تصویری از قبرستان بهشت زهرا انداخته شده است، باعث ایجاد واکنش منفی نسبت به این موضوع شده است.

جالب اینکه در این فضای سختی و مشکلات برخی از مسئولان امر به جای دادن امید و اقداماتی امیدوار کننده با گرفتن جشن تولد برای یک قبرستان و حرکت های مشابه سعی می کنند بیشتر فضای افکارعمومی را به خشم وادارند.

اینکه در این فضای مقابله مردم با ویروس کرونا و تشدید این بیماری شهرداری تهران در یک کار قابل تامل برای یک گورستان جشن تولد می گیرد چه پیامی برای مردم در این حیطه صادر میشود؟

اغلب کاربران شبکه اجتماعی توئیتر با واکنش منفی نسبت به این موضوع مطرح کردند که مسئولان ذی ربط به جای رسیدگی به مشکلات مردم خود را مشغول کارهای نمایشی کرده و فارغ از مسائل جامعه هستند.

از سوی دیگر مطرح می شود که ضرورت این اقدام در این زمانه چیست؟ هرچند که پیشتر در جریان اصلاحات شاهد چنین حرکات عجیبی مثلا جشن تولد گرفتن برای صفحه اینستاگرام و ... بودیم اما اینکه برای یک گورستان جشن تولد گرفته شود موضوع بسیار قابل تامل است و تبعات اجتماعی و سیاسی آن در این برهه زمانی بسیار منفی است.

 
انتهای پیام/