ایلام بیدار08:30 - 1399/04/29
رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان خبر داد؛

اجرای ۸۴ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان شهرستان ایوان

رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان از اجرای ۸۴ طرح اشتغالزایی برای مددجویان و نیازمندان جویای کار در شهرستان ایوان طی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"حمید ایراندوست"، رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان از اجرای ۸۴طرح اشتغالزاییبرای مددجویان ونیازمندانجویای کار در این شهرستان طی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این طرح‌ها در زمینه دامداری ، پرورش گاو شیری ، مغازه داری و غیره اجرا و راه اندازی گردیده اند.

او بیان کرد: از این تعداد طرح ایجاد شده ، ۲۶ طرح آن از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد بوده که در این زمینه بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت شده.

ایراندوست افزود: تعداد ۵۸ طرح نیز از محل منابع و تسهیلات بانکی پرداخت شده که در این زمینه نیز بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان ، برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های شغلی برای مددجویان را یکی دیگر از برنامه‌های اشتغالزایی عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ دوره آموزشی برای ۳۳ نفر از مددجویان در زمینه خیاطی و نوغان داری برگزار شده که در این زمینه اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیون ریال هزینه شده است.

او مطرح کرد: هدف ما این است که این دوره‌های آموزشی باعث ایجاد شغل برای افراد جویای کار شود.

انتهای پیام/