ایلام بیدار07:36 - 1399/04/29

ورود کمیسیون آموزش مجلس به دلایل عدم اجرای رتبه‌بندی معلمان

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: این کمیسیون از هفته پایانی تیر،‌وارد مباحث تخصصی و جزئی مربوط به دستورکارهای کمیسیون آموزش خواهیم شد که یکی از درخواست‌ها و مطالبات ارجاعی،‌ رتبه‌بندی معلمان و دلایل عدم اجرای آن است

به گزارشايلام بيدار،«حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی» سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ،درباره آخرین وضعیت اجرای رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: آنچه که هم‌اکنون به عنوان رتبه‌بندی در آموزش و پرورش اجرا شده است افزایش حقوق است. 

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به انتقادات می‌گوید که برای افزایش حقوق معلمان باید به سمت اجرای رتبه‌بندی برویم این در حالی است که میزان افزایش حقوق‌ها طبق قانون انجام شده و برای افزایش بیشتر بایستی رتبه‌بندی اجرایی شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: تعدادی از معلمان هم درخواست اعمال مدرک دوم تحصیلی خود را دارند که بر همین اساس هم افزایش حقوقی شامل حال آنها خواهد شد. 

فلاحی اظهار داشت: کمیسیون آموزش مجلس درباره رتبه‌بندی معلمان تاکنون ورودی نکرده است و چون این کمیسیون به تازگی تشکیل شده، در مورد جزئیات رتبه‌بندی ورودی نداشته‌ایم. 

نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد: از هفته پایانی تیرماه وارد مباحث تخصصی و جزئی مربوط به دستورکارهای کمیسیون آموزش خواهیم شد که یکی از درخواست‌ها و مطالبات ارجاعی، رتبه‌بندی معلمان است. 

انتهای پیام/