به گزارشايلام بيدار،"هدایت فیلی "،مدیر کل پست استان ایلام ، گفت: مهمترین مولفه شبکه پستی کشور، تلاش در جهت ارائه خدمات کیفی به مردم، توسعه و رشد ترافیک با استفاده از پتانسیلها و ظرفیتهای بومی و محلی جلب رضایت و طراحی سرویسهای جدید مبتنی بر انتظار و نیاز مشتریان است.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروسکرونا، ارایه خدمات پستی در ایلام با رعایت مسایل بهداشتی انجام میشود.
مدیر کل پست استان، اظهار کرد: روزانه حدود 1500 نفر جهت بهره مندی از خدمات پستی شامل ارسال انواع مرسولات به پست ایلام مراجعه میکنند.
فیلی اضافه کرد: همچنین بیش از 1200 خدمات پستی به صورت الکترونیکی و غیر حضوری به متقاضیان از طریق ادارات و دفاتر پستی انجام میشود.
وی در خصوص ارتقا و بهبود شاخص ترافیک سرویسهای پستی، عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و بحث تعادل درآمد به هزینه باید با بهبود اقدامات مؤثر کیفی، مشتری مدارانه و رعایت حقوق شهروندی نشان پست را بیش از پیش احیا کنیم و تلاش میشود سرانه ترافیک مرسولات محقق کرده تا به تعادل مطلوب درآمد به هزینه برسیم.
فیلی در ادامه رعایت صرفه جویی در بیشتر امورات، کنترل و نظارت مستمر بر روند هزینههای جاری و سازمانی در پست استان را به صورت جدی خواستار شد و عنوان کرد: برای تحقق این هدف ابتدا باید بازارهای موجود را حفظ کرده و در ادامه نیز هوشمندانه به دنبال خلق بازارهای جدید و سود ده و پایدار باشیم.
انتهای پیام/