ایلام بیدار08:52 - 1399/04/24
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام :

کاهش خسارت در حوادث با آموزش همگانی محقق می‌شود

علی اکبری گفت: آموزش همگانی یکی از کم هزینه‌ترین راه‌های پیشگیری و کاهش خسارت‌ها در هنگام وقوع حوادث است.

به گزارشايلام بيدار، نشست تعاملی و برنامه ریزی مسئولین خانه هنرمندان ، بسیج هنرمندان ، شورای حل اختلاف دادگستری و خانه مشارکت‌های مردمی با مدیر عامل جمعیت هلال استان ایلام به منظور توسعه همکاری‌های چند جانبه برگزار شد.

 

"علی اصغر علی اکبری"، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در این نشست گفت: هلال احمر یک موسسه عام المنفعه غیر دولتی است که یکی از اهدف آن تسکین درد‌های بشری و صلح و دوستی و تفاهم است.

 

وی بر آموزش‌های همگانی امداد و کمک‌های اولیه تاکید کرد و افزود: یکی از کم هزینه‌ترین راه‌های پیشگیری و کاهش خسارت ها در هنگام وقوع حوادث آموزش همگانی است.

 

علی اکبری بیان کرد: برای اینکه بتوانیم به این اهداف دست پیدا کنیم، نیاز به همکاری با مجموعه‌های فرهنگی ، هنری ، سلامت ، بهداشتی و درمانی در قالب خدمات داوطلبانه داریم تا از این طریق ضمن جذب جوانان و داوطلبان افتخاری ، به آن‌ها آموزش‌های امدادی را نیز ارائه دهیم.

 

وی  اظهار کرد: عضویت در هلال احمر کاملا داوطلبانه است و این عضویت از غنچه‌های هلال شروع می‌شود و هر چقدر سن افراد بالاتر می‌رود نوع گروه و فعالیت‌های آن‌ها نیز تغییر می‌کند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در رابطه با راه اندازی خانه هلال با همکاری خانه هنرمندان ایلام اعلام آمادگی کرد و افزود: مشارکت جامعه هنری در عرصه فعالیت‌های نیکوکارانه ، پشتوانه‌ای برای جمعیت هلال احمر است.

انتهای پیام/ش