ایلام بیدار08:56 - 1399/04/22
ایلام بیدار گزارش می دهد؛

روسیاهی، ارمغان رسانه های ضدانقلاب در ایلام + تصاویر

رسانه های ضدانقلاب با احساسی برخورد کردن و تشویش اذهان عمومی در قبال اخبار ایلام تنها باعث افزایش نفرت مردم استان از آنها شده و تضاد در بیان حقایق تنها روسیاهی را برای این رسانه به ارمغان آورده است.

گروه سیاسی ایلام بیدار::حوادث و اتفاقات اخیر در ایلام باعث شده تا این روزها ضدانقلاب برای ایلامیان دلسوزی فراوانی کنند، دلسوزی به سبکی کاملا متفاوت و یک طرفه.

یکی از داغ ترین سوژه هایی که در این روزها و در فضای مجازی استان ایلام منتشر شد، انتشار کلیپی از یک گروه موسیقی محلی در یکی از میادین اصلی شهر بود، کلیپی که در کنار این گروه موسیقی محلی، یک دختر جوان به اجرای حرکات ناموزنی پرداخت.

انتشار این کلیپ برای اولین بار در سطح استان ایلام بازخوردهای زیادی را به دنبال داشت و با تفسرها و تحلیل های متفاوتی همراه شد.

در این میان رسانه ها و کانال های ضدانقلاب که همیشه منتظر فرصتی هستند تا از کاه، کوهی بسازند این بار هم بیکار ننشته و با پرداختن به این موضوع دست به کار شدند.

این رسانه ها با اشاره به این ماجرا و بصورت هماهنگ این گونه جلوه دادند که "یک گروه موسیقی خیابانی در ایلام مشغول اجرا بودند یک دختر برای دقایق با آنها همراهی می کند". این رسانه ها در ادامه تحلیل خود نوشتند "این زن جوان در مقابل دو نوازنده دوره گرد سرنا و تمپو در خیابان سعدی شهر ایلام برای لحظاتی رقصیدند".

ضدانقلاب که همیشه نیمه خالی لیوان را می بیند بدون اشاره به سابقه برگزاری موسیقی های محلی در شهر ایلام با حاشیه سازی و فرافکنی باز هم برای ایلام اشک تمساح ریخته و با عصبانیت تمام به واکنش ها به این موضوع پرداختند.

این در حالی است که از چند سال گذشته این گروه ها در مناطق مختلف شهر و در خیابان ها بدون حاشیه و اجرای حرکات ناموزون و مغایر با جامعه اسلامی بخصوص در ایام خاص سال از جمله نوروز به اجرای برنامه پرداخته بودند.

حال سوال اینجاست که این رسانه ها در این مدت کجا بوده اند که اکنون اینگونه این ماجرا را در بوق و کرنا کرده و آن را به پیراهن عثمان تبدیل کرده اند؟ سوالی که بسته به اجرای گذشته و بدون حاشیه این گروه های موسیقی محلی در ایلام روشن و مبرهن است.

روسیاهی، ارمغان رسانه های ضدانقلاب در ایلام

خودکشی دختر 12 ساله هلیلانی نیز مایه دست گرمی رسانه های ضدانقلاب شد، در اخبار این رسانه ها آمده بود، این کودک در یکی از مناطق محروم استان ایلام به علت فقر مالی و نداشتن لباس عید خودکشی کرده و جان سپرده است.

موضوعی که رسانه های ضدانقلاب خود را به بی اطلاعی زده این است که اگر هلیلان محروم ترین منطقه محروم کشور نباشد بدون شک یکی از این مناطق است، منطقه ای که نه تنها خانواده این دختر 12 ساله بلکه مردمانش در سخت ترین شرایط برای زندگی کردن هستند.

رسانه های ضدانقلاب در حالی باز هم برای ایلام اشک تمساح ریختند که بسیاری از حقایق ماجرا را وارونه جلوه دادند، آنچه در ماجرای خودکشی دختر 12 ساله هلیلانی باید مود توجه قرار گیرد این است که خانواده این دختر تحت پوشش بهزیستی بوده است و بنا بر اعلام بهزیستی شهرستان چرداول بارها به پدر این خانواده کمک مالی شده و علاوه بر این ماهیانه مبالغی به عنوان کمک مالی واریز می شود.

رسانه های ضدانقلاب با احساسی برخورد کردن و تشویش اذهان عمومی در قبال اخبار ایلام تنها باعث افزایش نفرت مردم استان از آنها شده و تضاد در بیان حقایق تنها روسیاهی را برای این رسانه به ارمغان اورده است.

 

انتهای پیام/س