ایلام بیدار17:31 - 1399/04/19
استاندار ایلام:

محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام یک هفته دیگر تمدید شد

استاندار ایلام با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام یک هفته دیگر تمدید شده است، گفت: برگزاری هر گونه مراسم در استان ممنوع است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانیدشتکی"، استاندار ایلام ظهرامروز پنجشنبه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: آموزشگاه‌های خصوصی، فنی و حرفه‌ای، باشگاه‌های ورزشی جمعی، استخرها، تالارها و مجتمع‌های مناطق قرمزایلامیک هفته دیگر تعطیل می‌شوند.پ

وی افزود: برگزاری هر گونه مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات تا یک هفته ممنوع است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه زدن ماسک در همه اماکنعمومیاجباری است و ادارات بهاربابرجوع بدون ماسک خدمات نمی‌دهند، بیان کرد: جلسات دستگاه‌ها بهصورتویدیو کنفرانس برگزار شود و مدیران باید در سامانهسامدپاسخگوی مردم باشند.

سلیمانیدشتکیاظهار کرد: تااطلاعثانوی سینما و پارک و موزه‌ها و ورزشگاه‌ها، آرامستانهاو تالارهای پذیرایی ومراسمات، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و … تعطیل می‌شوند.

وی گفت: تااطلاعثانوی مساجد و مصلی‌ها و هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات و هرتجمعجمعیتی در مناطق قرمز ممنوع است.

استاندار ایلام افزود: تااطلاعثانوی بازار و اصناف و مردمحاضردر بازار بهطورکامل ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از اینموضوعپیگرد قانونی دارند.

وی با اشاره به اینکهدرجتاریخ تشییع و مراسم اعلامیه‌ها در چاپخانه‌ها ممنوع می‌شود، گفت: تااطلاعثانوی ادارات و سازمان‌ها و نهادها و در هیچ مراسم جمعیتی شرکت نکنند.

وی تصریح کرد: کمیتهنظارتیستاد کرونادر اسرع وقتو به لحظهنحوهاجرای مصوبات رانظارتو گزارش کند،تمامیمصوبات از همین لحظه لازمالاجرااست وقصوراز انجام هر یک از آنها پیگرد قانونی دارد.

انتهای پیام/ک