ایلام بیدار13:44 - 1399/04/19
فرمانده سپاه ناحیه مهران:

نام و حماسه شهدا 8 سال دفاع مقدس در ادوار تاریخی اقتدار آفرین است

پرسنل سپاه ناحیه مهران با حضور در محل یادبود ک شهید سید محمدرضا دستواره ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهداء و امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارشايلام بيدار،پرسنل سپاه ناحیه مهران با حضور در محل یادبود سردار شهید سید محمدرضا دستواره ضمن قرائت فاتحه  با آرمان های شهداء و امام راحل تجدید میثاق کردند.

در این برنامه که به مناسبت  ایام آزادسازی شهرمهران طی عملیات کربلای یک صورت گرفت  محل عروج سردار شهید سید محمدرضا دستواره قائم مقام لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) گلاب پاشی شد. 
سرهنگ امینی فرمانده سپاه ناحیه مهران ضمن بیان ویژگی هایی از شخصیت شهید دستواره گفت : به جاست که شایستگی های پاسداری این شهید شاخص دوران دفاع مقدس که خون پاک آن بر خاک مهران برای اعتلای اسلام و انقلاب ریخته شده بیش از بیش برای ما استخراج شود  تا در مسیر انجام رسالت پاسداری بعنوان الگویی شایسته از آن استفاده شود. 
سرهنگ امینی حضور جمعی از پاسداران ناحیه در محل یادبود این شهید را نشانه قدردانی از ستارگان درخشان دوران دفاع مقدس بیان کرد که نور عالم تاب کنونی خورشید نظام اسلامی وام دار آنهاست.
برنامه مذکور با قرائت دعای زیارت عاشورا  در محل یادمان شهدای قلاویزان ادامه یافت.
لازم بذکر است شهید سید محمدرضا دستواره شاخص ترین شهید سپاه می باشد که در۱۳تیرماه۱۳۶۵ در عملیات کربلای یک در مهران به شهادت رسیده است. سیدحسین برادر کوچک وی در ۲۹ خرداد ۶۵ درمهران و برادر دیگرش سید محمد درهمان سال در شلمچه به شهادت رسیدند.