ایلام بیدار11:43 - 1399/04/18
زخم خورده ها دست به کار شدند؛

وحشت ضدانقلاب از متوسلیان؛ انتقام گیری و فریب افکارعمومی رمز حمله

امروزه همه فرماندهان و رزمندگان مناطق کردنشین کشور بر این نکته واقف اند که حاج "احمد متوسلیان" در مناطق کردنشین نقش و حضوری تعیین کننده و اساسی در حمایت از مردم کرد داشت.

گروه سیاسی ایلام بیدار::یکی از خبرهای مهمی که طی روزهای گذشته فضای کشور را تحت تأثیر خود قرار داد، بازگشت احتمالی پیکر پاک حاج "احمد متوسلیان" و همراهانش به میهن بود.

انتشار این خبر با بازخوردهای متفاوتی در فضای عمومی، رسانه ای و مجازی به دنبال داشته است، در فضای عمومی بسیاری از این خبر خوشحال شده و سایر اخبار مربوط به این خبر را با دقت دنبال می کنند.

در فضای رسانه ای و مجازی نیز تحلیل ها و یادداشت هایی در رابط با این شهید و همرزمانش در حال انتشار است، کمتر کسی پیدا می شود که نام حاج "احمد متوسلیان" را نشنیده باشد.

احمد متوسلیان، فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در جنگ هشت ساله ایران و عراق بود.

حاج احمد پس از آزادسازی خرمشهر، اواخر خرداد ۱۳۶۱، در ماموریتی همراه یک هیئت عالی رتبه سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران به سوریه و لبنان سفر کرد تا به بررسی راه‌های کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع لبنان بپردازد.

در چهاردهم تیرماه سال ۱۳۶۱، اتومبیل هیئت نمایندگی دیپلماتیک کشورمان حین ورود به شهر بیروت و در هنگام عبور از پست ایست و بازرسی، توسط مزدوران حزب فالانژ متوقف شد و چهار سرنشین خودرو مزبور توسط آدم ربایان دست نشانده رژیم تروریستی تل‌آویو گروگان گرفته شدند.

این چهار دیپلمات کشورمان پس از شکنجه و بازجویی، به نظامیان اسرائیلی تحویل داده شدند، پس از وقوع این اتفاق تا به امروز از سرنوشت آنان اطلاعاتی در دست نیست.

شایعات ضدانقلاب درباره متوسلیان

اما با اعلام خبر بازگشت احتمالی پیکر این شهید، رسانه ها و کانال های ضدانقلاب دست به کار شده و با القای کشتار مردم کرد توسط حاج "احمد متوسلیان" در حال پررنگ کردن این فضا در بستر شبکه های اجتماعی و رسانه ای هستند.

این در حالی است که واقعیت ماجرا در تضاد آشکار با شایعات ضدانقلاب است و مرور تاریخ به درستی این موضوع را به اثبات می رساند.

امروزه همه فرماندهان و رزمندگان مناطق کردنشین کشور بر این نکته واقف اند که نقش و حضور حاج "احمد متوسلیان" در مناطق کردنشین نقش و حضوری تعیین کننده و اساسی در حمایت از مردم کرد بود.

متوسلیان قبل از آغاز دفاع مقدس به منظور مقابله با ضدانقلاب و حمایت از مردم کرد وارد کردستان شد و هنوز که هنوز مردم این مناطق به خوبی از وی یاد می کنند.

متوسلیان طرفدار کرد و کردستان بود

حاج "محمدتقی قاسمی"، از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مناطق کردنشین در گفتگو با ایلام بیدار در این باره گفت: شهید احمد متوسلیان از پاسداران اول انقلاب و یک نیروی ولایتی و به تمام معنا انقلابی بودند که در شرایط سخت آن زمان هرجایی که بحرانی بود آنجا حضور می یافت تا آن را مدیریت و حل کند.

وی دارای قاطعیت شجاعت در مدیریت و کار تشکیلاتی بود و در اولین فرصت خود را به میدان جنگ رساند بطوریکه هم در نبرد با ضدانقلاب در کردستان و هم در دفاع مقدس و عملیات هایی نظیر ثامن الائمه، طریق القدس و فتح المبین و نیز بیت المقدس حضوری تأثیرگذار داشت.

در مقطعی هم که جنگ شروع شد ایشان از نادر افرادی است که خود را به منطقه خوزستان رساند و در آنجا در مقابل دشمن ایستاد و برای دفاع از مردم جانش را در کف دست قرار داد.

ایشان آن مقاطعی که در کردستان ضدانقلاب برای مردم کردستان مشکلاتی ایجاد کردند حتی زنان و مردانشان در مساجد را هم به گروگان گرفتند امام فرمانی دادند و ایشان جزو نیروهایی بود که به منطقه اعزام و علیه ضدانقلاب وارد معرکه شد.

نقش ایشان و حضور فعالشان در این منطقه را در مریوان و وجب به وجب کردستان را شاهد هستیم که برای دفاع از مردم کرد جانش را در کف دست گرفت و وارد عمل شد.

بعد از عملیات هایی که انجام شد و جنایاتی که رژیم اشغالگر قدس انجام داد ایشان وارد لبنان شد و ان را در تهدید جدی قرار داد و وقتی که شیعیان لبنان توسط رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفتند ایشان در قالب دیپلمات برای شناسایی به لبنان رفتند که برای دفاع از مردم لبنان به دست رژیم آشغالگر قدس افتادند.

ضدانقلاب به دنبال انتقام گیری و فریب افکار عمومی

حال مواردی که در رابطه با حضور ایشان در کردستان مطرح می شود کاملا نادرست است، شهید متوسلیان برای نجات مردان و زنان کرد از دست گروههای ضد انقلاب از جمله دموکرات و کومله وارد منطقه کردستان شده و مردم منطقه از وی خاطره دارند و ضد انقلاب چون از احمد متوسلیان سیلی خوردند امروز در فضای مجازی گروه هایی تبلیغ نادرست می کنند.

حال سوال این است اگر حضور ایشان در راستای قتل و عام کرد بود چرا اکنون پیشمرگ های مسلمان کرد و رزمندگان کلی از ایشان خاطره دارند؟ حماسه های این مرد بزرگ در مریوان، سنندج، پاوه و کامیاران و همه مناطقی که ایشان حضور پیدا کرده و با دشمن جنگیده که هموطنان خود را آزاد کند از یادها نمی رود و در این راستا چندین بار هم مجروح شده است.

امروز مردم کردستان از عظمت شهید متوسلیان می گویند و از رشادت های وی برای دفاع از مردم و انقلاب یاد می کنند که علیه ضد انقلاب ایستادگی کردند.

ضدانقلاب که از متوسلیان ضربه خورده به دنبال انتقام گیری و فریب افکار عمومی است در حالی که ایشان برای قتل عام ضدانقلاب که در کمین مردم کردستان بودند، عازم منطقه شدند.

احمدمتوسلیان ها مدافع کردستان بودند، نیروهای احمد متوسلیان در کردستان همین مردم کرد و کردستان بودند و ایشان برای آزادسازی روستاها تا از چنگال ضدانقلاب رها شود اوضاع را به خوبی مدیریت کرد و حقیقت هرگز فراموش نخواهد شد. ایشان تا زمانی که دفاع مقدس شروع شد کردستان را به دست همان پیشمرگان کرد سپرد یعنی بعد از آن دیگر خود پیشمرگ های کرد مدافع انقلاب و اسلام و مردم شدند.

احمد متوسلیان طرفدار کرد و کردستان بود و برای آزادی کردستان وارد منطقه شد و در کنار پیشمرگان کردستانی ایستاد و منطقه را پاکسازی کرد.

احمد متوسلیان از بنیانگذاران پیشمرگان مسلمان کرد است و مردم کرد برای دفاع از انقلاب در کنار وی به مبارزه با ضدانقلاب می پرداختند و امروزه هم مردم کردستان امروز با همان روحیه زمان جنگ از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

 

انتهای پیام/س