ایلام بیدار13:45 - 1399/04/17

اجرای یک موسیقی ضدفرهنگی در ایلام/دستگیری عوامل اجرا

-عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.

به گزارشايلام بيدار، اخیرا کلیپی کوتاه در فضای مجازی پخش شد که در آن یک دختر جوان در کنار یک گروه موسیقی محلی با اجرای سازدهل، حرکات ناموزونی در خیابان سعدی شهر ایلام اجرا کرده است.

بعد از پخش اینکلیپدر استان، ستاد امر بهمعروفو نهی از منکر در محکومیت حرکاتهنجارشکنانهو ضدفرهنگی در ایلام بیانه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: حرکت هنجارشکنانهو به دور از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یک دختر جوان به همراه گروه موسیقی محلی، خاطر شهروندان مومن و ولایتمدار ایلام را جریحه‌دار کرده است.

بر خود لازم می‌دانیم که این حرکات زشت، ضد فرهنگی وضد دینیدر استانی که در دامن پاک زنان باعفتو باحیایآنتعدادسه هزار شهید تقدیمنظاممقدسجمهوری اسلامیکرده است را محکوم کنیم.

در همین راستا و به دنبالفعالشدن گروه‌های موسیقی محلی، بی‌حرمتی،رقصو پایکوبی و همچنین مطالباتعمومیو دغدغه‌های امت حزب الله، ستاد امر بهمعروفو نهی از منکر استان ایلام بار دیگر ضمن محکومیت شدید این اقدام ناشایست و هنجارشکن، از نیروی انتظامی و دادستان مرکز استان خواستار برخورد قاطع با مسببان، عوامل پشتپردهو هتاکان به مقدسات دینی است.

ستاد امر بهمعروفو نهی از منکر استان ایلام نسبت به اهمال وسهلانگاری دستگاه‌های مربوطه، حق مطالبهگریرا برای خود محفوظ می‌داند.

دستگیریو بازداشت عوامل اجرای موسیقی خیابانی هنجارشکن در ایلام

همچنین امروز نیز دادستان ایلام ازدستگیریو بازداشت عواملتجمعبدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای اهالی ایلام در میدان ۲۲ بهمن خبر داد.

افشار خسروی زاد گفت: در پی دریافت فیلمی از همشهریان عزیز که برگزاری یکتجمعبا اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتیانجام شدهبود،افرادمرتبطدستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

 

پیش از این ایلام بیدار در یادداشتی با موضوع "هنجارشکنی به سبک خیابانی!" به بررسی این موضوع پرداخته بود.

 

انتهای پیام/