ایلام بیدار08:33 - 1399/04/16
فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام:

۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف در ایلام برگزار می شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف در ایلام برگزار می شود، گفت: بیشتر برنامه ها در فضای مجازی انجام می شود.

به گزارشايلام بيداربه نقل از روابطعمومیسپاه ایلام، سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه با راه اندازی و ایجاد معاونت اجتماعی و مطالبهگری، مطالبات مردمی ساماندهی و پیگیری می‌شود، یادآور شد: ستاد امر بهمعروفو نهی از منکر در راستای رسالت خطیر خود، بنا دارد که مطالباتبه حقمردم را به گوش مسئولان برساند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام تصریح کرد: ستاد امر بهمعروفو نهی از منکر استان اقدامات خود را دربحثمطالبهگریو در حوزه‌هایمختلفاز جمله گرانی‌ها و مدیریت بازار مضاعف می‌کند.

وی، بسترسازی برای ایجاد سازمان‌های مردم نهاد تخصصی در زمینه فریضه امر بهمعروفو نهی از منکر و تقویت آنها را از جمله برنامه‌های در دست اقدام این ستاد برشمرد و گفت: بدون شک فرهنگ سازی بامشارکتقاطبه عموم مردم انجام می‌شود و در این راستا نیز باید ازظرفیتسمن‌ها، موسسات و نهادهای مردمی استفاده کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در ایلام برگزار می‌شود، گفت: امسال با توجه بهشیوعویروس کرونا در استان، برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی و حقیقی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

سردارشاکرمیابراز کرد: این برنامه‌ها بهمناسبتگرامیداشت هفته عفاف و حجاب وبه منظورترویجفرهنگ حیا و عفت، تحکیمبنیانخانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون بدحجابی، طلاق، خودکشی وسایرمنکرات اخلاقی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این هفته برنامه‌هایمتنوعفرهنگی از قبیلمسابقهفرهنگی، برپایی نمایشگاه، تولید آثار هنری و تبلیغات بصری در سطح شهر،تذکرلسانی و تجلیل از بانوان محجبه با محوریت جامعه بسیج زنان در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج سراسر استان برگزار می‌شود.