ایلام بیدار18:13 - 1399/04/15
سردار شاکرمی خبر داد؛

مطالبات مردم در دستور کار ویژه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: با راه اندازی و ایجاد معاونت اجتماعی و مطالبه گری، مطالبات مردمی ساماندهی و پیگیری می شود.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام  بعدازظهر امروز (یکشنبه) در جلسه شورای معاونین این ستاد گفت: با راه اندازی و ایجاد معاونت اجتماعی و مطالبه گری، مطالبات مردمی ساماندهی و پیگیری می شود. ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال این است که مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولین برساند.

 

وی، بسترسازی جهت ایجاد سمن های تخصصی در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از جمله برنامه های در دست اقدام عنوان کرد.

 

در این جلسه تاکید شد، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اقدامات خود را در بحث مطالبه گری و در حوزه های مختلف از جمله گرانی ها و مدیریت بازار مضاعف کند.

 

گفتنی است در حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام، حجت الاسلام "حسین مطیری"، بعنوان معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام منصوب و با حضور سردار شاکرمی، در جلسه امروز ستاد به شورای معاونین معرفی شد.

 

انتهای پیام/ش