ایلام بیدار20:01 - 1399/04/14

مشکلات مردم را حل کنید؛ بعد به سراغ انتخابات بروید

فعال اصولگرا گفت: من توصیه ام به همه جریانات سیاسی این است که در ابتدا مسئله ای که الان پیش روی مردم قرار دارد را حل کنند و بعدا به داغ کردن تنور انتخابات ۱۴۰۰ فکر کنند.

به گزارشايلام بيدار، عشرت شایق نماینده ادوار مجلسدرباره حرکت‌های جریان اصلاحات برای انتخابات آتی ریاست جمهوری، گفت: کلا حرکت‌های و جریان‌های سیاسی ایجاد می‌شوند تا در بزنگاه‌ها بتوانند آرای مردم را جلب کنند.

او ادامه داد: پس اگر کاندیدای ریاست جمهوری وعده‌ای می‌دهد و مردم هم نسبت به این وعده‌ها دلخوش می‌شوند، اما در نهایت به هیچ یک از این وعده‌ها جامه عمل نمی‌پوشاند مسلم است که آن جایگاه در نزد مردم به سبب انجام ندادن وعده‌ها متزلزل خواهد شد، حالا اگر این وعده‌ها با ادبیات بدی هم ترکیب شود و منتقدان را با الفاظی نظیر بی شناسنامه هم خطاب کنند طبیعتا بار سنگین فاصله بین مردم و این جریان را دارد.

شایق با اشاره به آخرین وضعیت جبهه اصلاحات افزود: اکنون هم  شاهدیم که عارف از ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استعفا داده و یا مجبور به استعفا می‌شود که این دوحالت دارد، زیرا چندین مدت بود که نسبت به آقای عارف انتقادات فراوانی می‌شد و پس از آن بود که عارف استعفا کرد و احتمالا غیر مستقیم می‌خواهند به مردم بگوید ما متوجه هستیم که موفق نشدیم، اما می‌خواهند عدم توفیق خود را به گردن این آدم‌ها بیاندازند.

فعال اصولگرا گفت: یا مثلا شاهدیم که طیف بسیاری از اصلاح طلبان شروع کردند به انتقادات نسبت به دولت، حالا سوالی که برجا می‌ماند این است که این‌ها در این ۷ سال کجا بودند؟ این یعنی ما این عملکرد دولتی را که روی کار آوردیم قبول نداریم و این نوعی فرافکنی از مسئولیتی است که برعهده گرفتند؛ زیرا همه می‌دانند که حامی اصلی روحانی طیف اصلاح طلب بودند و این فرافکنی‌ها را مردم متوجه هستند و برایشان قابل پیش بینی است و این اولین بار نیست و این یکی از مقدمه‌ چینی‌های انتخابات ۱۴۰۰ است.

نماینده ادوار مجلس در پایان بیان کرد: من توصیه ام به همه جریانات سیاسی این است که در ابتدا مردم را امیدوار کنند و مسئله‌ای که الان پیش روی مردم قرار دارد را حل کنند و بعدا به داغ کردن تنور انتخابات ۱۴۰۰ بپردازند.

انتهای پیام/ش