ایلام بیدار16:32 - 1399/04/12
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

وضعیت استان ایلام در شاخص های پیشرفت مطلوب نیست

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:وضعیت استان ایلام در شاخص های پیشرفت مطلوب نیست

به گزارشايلام بيدار، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس گفتطی سفرهایی که به سایرشهرستانها داشتم شاهد مشکلاتی در زمینه های مختلف بودم، مردم استان بدانند که با یک نگاه به کل استان می نگرم ودر شعار انتخاباتیم بیان داشتم که کل استان قبیله من است و این شعار را در عمل محقق خواهم ساخت.

وی افزود:متاسفانه درادوار گذشته اجحاف هایی نسبت به شهرستان ایوان صورت گرفته است که همین عامل سبب مشکلاتی همچون نبود عمران شهری مناسب و داشتن کنار گذر....شده است.
فلاحی در ادامه گفت: در بحث کرونا شهرستان ایوان در همان ابتدا درگیر این ویروس منحوس شد انتظار می رفت که دانشگاه علوم پزشکی نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشد ،هم اکنون که استان در شرایط قرمز قرار دارد انتظار هست که با نگاه جامع تری  به  استان نگریسته شود.
وی عنوان کرد: مردم شریف استان بدانند که بدنبال احقا حقوق آنان خواهم بودواز هیچ تلاشی دراین راستا دریغ نخواهم کرد.
 
فلاحی یادآور شد:شهرستان ایوان یکی از ورودی های استان ایلام است که باید به ان رسیدگی شود ،در حق مردم آن نباید اجحافی صورت پذیرد ،چرا که در ادوار گذشته شاهد مسائلی همچون برداشتن تابلو هایی در مسیر برای هدایت مسافران به  مسیر دیگر 
 
نماینده مردم ایلام تصریح کرد:متاسفانه وضعیت استان ما مطلوب نیست ،از بسیاری از امتیازها بی بهره بوده ایم ،ما باید تمام هم وغممان را در راستای احقاق حقوق مردم است بکار گیریم.
فلاحی خاطر نشان کرد:امسال سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است چرا باید چند مرکز تولیدی در سطح شهرستان ایوان صرفا به خاطر اختلاف شرکا تعطیل بوده و شاهد بیکار شدن صدها نفر درسطح شهرستان باشیم.