ایلام بیدار13:04 - 1399/04/11
گزارش؛

ایلام در رسانه های معاند/ تیر کانال های ضد انقلاب باز هم به سنگ خورد

این بار هم همچون همیشه تیر کانال های ضدانقلاب که منتظر فرصتی هستند تا از کاه، کوهی بسازند، به سنگ خورد و واقعیت چیز دیگری را نشان داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از مرکز پایش تحلیل و اخبار ایلام، یکی از کانال های ضدانقلاب در تلگرام فیلمی منتشر کرده که در آن یک کارگاه نجاری در شهرستان دره شهر واقع در استان ایلام به دستور دادستانی تخریب می شود.

این کانال ضدانقلاب در توضیخات این فیلم بدون اشاره به علل دستور دادستانی در مطلبی وارونه ادعا کرده کل کارگاه نجاری تخریب شده است در حالی که تنها یکی از دیوارهای کارگاه تخریب شده است.

ماجرا از این قرار است مکانی که این کارگاه در آن راه اندازی شده نه تجاری بلکه مسکونی است و با توجه به تأکیدات مکرر و از قبل شهرداری و دادستانی هم به صاحب ملک و هم صاحب کارگاه برای انجام امورات لازم برای تغییر کاربری از مسکونی به تجاری هیچ گونه اقدامی انجام نمی گیرد.

این در حالی است که با توجه به موقعیت این کارگاه که مسکونی و در همسایه های زیادی در اطراف این کارگاه زندگی می کنند، اهالی منطقه را هم گله مند کرده است.

بی توجهی ها به تذکرات دادستانی و شهرداری و تغییر کاربری از مسکونی و تجاری از یک طرف و اعتراض همسایه ها و اهالی منطقه از طرف دیگر باعث شد تا در نهایت دستور تخریب صادر گردد.

بعد از تخریب یکی از دیوارها، به صاحب کارگاه فرصت داده می شود تا ظرف چند روز وسایل کارگاه را از محل خارج کند و بعد از چند روز این اقدام انجام می گیرد.

این بار هم همچون همیشه تیر کانال های ضدانقلاب که منتظر فرصتی هستند تا از کاه، کوهی بسازند، به سنگ خورد و واقعیت چیز دیگری را نشان داد.

 

انتهای پیام/س