ایلام بیدار18:36 - 1399/04/09
استاندار ایلام در دیدار با فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) :

نقش بسیج و سپاه در محرومیت زدایی قابل تقدیر است

عصر امروز دوشنبه ۹ خرداد ماه قاسم سلیمانی دشتکی با سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارشايلام بيدار، در این نشست استاندار ایلام ضمن تبریک انتصاب شایسته سردار غلامی بعنوان فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: امروز در استان ایلام اتحاد و همدلی کم نظیری وجود دارد و در این میان همه دستگاه ها و نهادها در کنار هم برنامه توسعه استان را پیش می برند و در این میان همراهی بسیج و سپاه پاسداران در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی قابل تقدیر است. 

 
وی در ادامه خواستار کمک به واحد محرومیت زدایی سپاه استان شد و گفت: علاوه بر کمک های خوب سپاه در مناطق محروم، احیاء قنوات آب رسانی به مزارع کشاورزی امروز در دستور کار این نهاد ارزشمند است که می طلبد در این زمینه مساعدت لازم بعمل آید.
 
استاندار ایلام افزود: امروز نقش سپاه در مدیریت رخدادها و حوادث مختلف دیگر چون اربعین و سیل و کرونا قابل توجه و اثرگذار بوده است.
 
در این نشست سردار غلامی فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) نیز ضمن تشکر از تلاش ها و اقدامات استاندار ایلام در امر توسعه و محرومیت زدایی استان، نقش مردم ایلام در ۸ سال دفاع مقدس را بی بدیل خواند و گفت: خدمت به مردم استانی که در مقوله ایثار و شهادت پیشقراول بوده است سعادت و افتخاری بس بزرگ برای هر مسئول است و سپاه پاسداران نیز در امر محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور از جمله استان شهید پرور ایلام حضوری فعال خواهد داشت.