ایلام بیدار11:10 - 1399/04/06
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

مهران نماد مقاومت و پایداری است/ ۱۰ تیرماه باید در تقویم ملی ثبت شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم دعای ندبه در منطقه قلاویزان مهران گفت: آزاد سازی مهران باید به عنوان یک روز ملی شناخته شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم دعای ندبه منطقه قلاویزان به مناسبت آزادسازی مهران گفت: استان ایلام ۱۰ روز قبل از اعلام رسمی صدام، مورد حمله قرار گرفت و شهید "روح الله شنبه ای"، اولین شهید دفاع مقدس در حوزه استان ایلام است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج یادآور شد: ایلام مهد تربیت جوانمردانی است که در تاریخ نمونه هستند و مردان بزرگی در راه تحقق ارزش‌ها جهاد کرده و می‌کنند.
وی در ادامه گفت: ایلام سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز دارد و در مناطق مختلف بارها مورد هدف صدامیان و گروه‌های ضد انقلاب قرار گرفت اما رزمنده‌ها با الگوگیری از سیدالشهداء مانع رسیدن به اهداف شوم آنها شدند.
تویسرکانی خاطرنشان کرد: منطقه قلاویزان حدود ۴۰۰ شهید دارد که هنوز بدن های آنها پیدا نشده و قلاویزان مشهد شهدا و مهران نماد مقاومت و پایداری است.
وی با اشاره به اینکه آزادسازی مهران باید در تقویم ملی ثبت شود گفت: دهم تیر ماه همزمان با آزادسازی مهران باید به عنوان یک روز ملی شناخته شود، در این مکان هزاران سوژه، فیلم، سریال و کتاب در این منطقه وجود دارد که می‌توان با به خوبی به آنها پرداخت.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: انقلاب اسلامی قطعاً به اهداف خود خواهد رسید و اگر به توصیه های رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی عمل می شد قطعاً مشکلات امروزه را نداشتیم.