ایلام بیدار08:24 - 1399/04/01

محمد قصیر: باید صدها شبکه به زبان های مختلف داشته باشیم

استاد حوزه علمیه گفت: امیدوارم صدها شبکه مانند الکوثر به زبان های مختلف داشته باشیم که ان شاء الله اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش های انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان انتشار یابد.

به گزارشايلام بيدار،  توقف انتشار ماهواره ای شبکه الکوثر که به رسانه معارفی و فرهنگی ایران مشهور است با واکنش های بسیاری از سوی فرهیختگان جهان عرب که از دوستان ایران و انقلاب اسلامی هستند همراه شده است.

حجت الاسلام استاد حاج آقا أسد محمد قصیر، مدرس در خارج حوزه علیمه و عضو دفتر مقام معظم رهبری در قم دراین باره گفت: الکوثر قوی ترین، پر مخاطب ترین و بهترین تلویزیون در میان شبکه های عربی است.

وی با افتخار به همکاری بیست ساله خود با الکوثر اشاره کرد و افزود: این شبکه در سالهای گذشته گام های مهمی در معرفی فرهنگ ایرانی و تبیین اسلام ناب محمدی (ص) و نیز انتقال پیام های انقلاب اسلامی برداشته است. همچین الکوثر سهم به سزایی در مقابله با جنگ تمام عیار رسانه ای علیه جمهوری اسلامی دارد.

استاد قصیر اضافه کرد: تخریب انقلاب اسلامی و رهبران جمهوری اسلامی تنها یکی از اهداف جنگ رسانه ای غرب علیه اسلام و ایران است و غرب در این راه از همکاری صدها تلویزیون و رسانه با بودجه ده ها میلیون دلاری استفاده کرد  اما شبکه الکوثر در مقابل چنین هیمنه وسیع دشمنان ایران توانست مقابله کند.

عضو دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: الکوثر به مانند یک پل فرهنگی خوب توانست برای ارتباط عالی میان ملل، مذاهب و ادیان گوناگون نقش خود را ایفا کند و این نقطه درخشانی در میان رسانه های جهان عرب محسوب می شود.

استاد قصیر ادامه داد: الکوثر به بیان اسلام اعتدال و تشیع صلح طلب پرداخت و موجب گردید تا دشمن به اهداف خود در منطقه نرسد.

مدیر مرکز فرهنگی و رسانه ای  اسلام اصیل، با اشاره به اینکه یکی از نکات با اهمیت در فعالیت تلویزیون الکوثر رسوا شدن فرقه های ضاله و افراطی مانند وهابیت است اظهار داشت: شاید تنها تلویزیونی که اقدامات موفقی علیه وهابیت و نیز افراط گرایی انجام داده است همین شبکه الکوثر باشد. 

این استاد حوزه علمیه گفت: امیدوارم صدها شبکه مانند الکوثر به زبان های مختلف داشته باشیم که ان شاء الله اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش های انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان انتشار یابد بنابراین از مسئولان جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم که از شبکه الکوثر کاملا حمایت و پشتیبانی  کنند.

عضو دفتر مقام معظم رهبری در قم ضمن امیدواری بر حمایت مسئولان از شبکه الکوثر گفت: متاسفانه میزان حمایتی که از کارهای رسانه ای انجام می شود  با اقتدار و توانایی دولت جمهوری اسلامی هیچ تناسبی ندارد.  

استاد قصیر در پایان آرزو کرد یک قطب رسانه ای در زمینه های تلویزیونی و نیز اینترنتی در آینده نزدیک در ایران ایجاد شود.

انتهای پیام/