ایلام بیدار08:49 - 1399/03/31

فیلم های تابستانی شبکه نمایش اعلام شد

شبکه نمایش، با فرا رسیدن فصل تابستان فیلم های سینمایی برتر ایران و جهان و بخش های ویژه ای همچون نمایش آثار ژانرهای منتخب سینمایی را تدارک دیده است.

به گزارشايلام بيدار، با فرا رسیدن فصل تابستان، این شبکه پخش فیلم های سینمایی برتر ایران و جهان و بخش های ویژه ای  همچون نمایش آثار ژانرهای منتخب سینمایی را تدارک دیده است.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی ایرانی

مخاطبان از یکشنبه ۱ تیر ماه در ساعت ۱۳ با پخش فیلم های سینمایی و تلویزیونی ایرانی همراه خواهند بود.

بر این اساس در ساعت ۱۳،  روز شنبه ۳۱ خرداد ماه به مناسبت شهادت دکتر چمران فیلم سینمایی "تو می مانی" به کارگردانی حمید بهمنی، برای پاسداشت سرداران شهید و نیز روز سه شنبه ۳ تیرماه به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر،  فیلم سینمایی ”گلنار” به کارگردانی کامبوزیا پرتوی در همین ساعت به روی آنتن می رود.

فیلم های جذاب ویژه تابستان:
در روزهای تابستان، باکس ساعت ۱۵ شبکه نمایش که به تکرار فیلم کلاسیک شب گذشته این شبکه اختصاص داشت به پخش فیلم های جذاب و سرگرم کننده ویژه تابستان تغییر می یابد.

ژانرهای منتخب سینمایی:

همانگونه که پیشتر اعلام شده بود، باکس فیلم های دنباله دار ساعت ۱۹ این شبکه ، در روز شنبه ۳۱ خرداد ماه،  با پخش آخرین سری از مجموعه  سه گانه ”بازگشت به آینده” به پایان می رسد و از روز یکشنبه ۱ تیرماه، هر هفته یکی از ژانرهای منتخب سینمایی جایگزین این باکس خواهد شد.  علاقمندان به فیلم هایی با  ژانر " ورزشی" می توانند از بعدازظهر  یکشنبه تا جمعه به ترتیب تماشاگر فیلم های مک فارلند، ادی عقاب آسمان ها، تیم رویایی، اسب بالدار و فیلم خاطره انگیز "افسانه یاماشیتا" (محصول کشور ژاپن، که به داستان زندگی یاساهیرو یاماشیتا قهرمان جودوی این کشور می پردازد) و نیز فیلم غلامرضا تختی، از ژانر ورزشی باشند.
بدیهی است این آثار براساس تنوع رشته های ورزشی در جدول پخش قرار گرفته اند.
 
صحنه گران و مرور آثار"مرد بی تکرار سینما و تلویزیون ایران"

این شبکه طبق روال قبل در ساعت ۲۱ به  مرورآثار سینما گران می پردازد که در هفته نخست تابستان، فیلم های برگزیده بازیگر ارزنده و پیشکسوت تازه درگذشته سینما و تلویزیون  ایران، زنده یاد " محمد علی کشاورز"  پخش خواهند شد.
فیلمهای سینمایی کمال الملک، تهران روزگارنو، روزی که خواستگار آمد، کفشهای میرزا نوروز، پول خارجی ، کمیته مجازات و مردی که موش شد آثاری هستند که با هنرنمایی این هنرمند فقید از شنبه تا جمعه از شبکه نمایش پخش می شوند.


شب های سینمایی شبکه نمایش در تابستان:

باکس ساعت ۲۳ شبکه نمایش، طبق روال قبل از شنبه تا چهارشنبه فیلم هایی از ژانر های مختلف را پخش می کند.

در شبهای تابستان ۹۹، هر هفته حداقل یک فیلم سینمایی جدید درهمین باکس از این شبکه پخش خواهد شد.

پنجشنبه این هفته، ۵ تیرماه، فیلم سینمایی ”یک مشت پول درشت 70Big ones”  محصول ۲۰۱۸ کشور اسپانیا به کارگردانی کولدوسرا برای نخستین بار از شبکه نمایش پخش می شود داستان این فیلم درباره‌ی مادری فداکار به نام راکل است که به مقدار زیادی پول نیاز دارد تا بتواند فرزندش آلبا را که توسط گروهی دزدیده شده است نجات دهد به همین دلیل وارد یک بانک می شود و داستان برای او به گونه ایی دیگر رقم می خورد.
روز جمعه ۶تیر ماه مخاطبان می توانند فیلم سینمایی آبی و سیاه به کارگردانی دیون اتیلور محصول ۲۰۱۹ را تماشا کنند. این فیلم داستان یک زن پلیس آفریقایی تبار آمریکایی تازه کار را دنبال می‌کند که اتفاقی به افسران فاسدی مواجه شده که در حال کشتن یک فروشنده‌ی مواد مخدر هستند.

فیلم های کلاسیک این شبکه نیز طبق روال پیشین در ساعت یک بامداد از این شبکه پخش خواهند شد.