ایلام بیدار17:47 - 1399/03/28

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت پیر جبهه ها

فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پدر شهیدان "حمزه و جعفر چناری" را تسلیت گفت.

به گزارشايلام بيدار،  فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پدر شهیدان "حمزه و جعفر چناری" را تسلیت گفت.

متن پیام سردار سلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رِجَالٌ لَّا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَن ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاء الزَّكَاةِ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ

دیار استان ایلام سرشار از خاطرات پایمردی و جانفشانی مردان و زنانی است که در راه دفاع از انقلاب و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام هستی خویش گذشتند و در این راه با وجود اهدای بزرگترین داشته های خود که همانا فرزندان صالح و با ایمان می باشند جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تا واپسین لحظات عمر خود بر این راه با صلابت ایستادند.
مرحوم «حاج محسن چناری» پدر شهیدان معظم «حمزه و جعفر چناری» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این عزیز سفرکرده به ملکوت اعلی و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

خاطره حضور مرحوم چناری و دو فرزند شهیدش در عملیات والفجر ۳ و انس و مداومت این پیر جبهه ها با قرآن و ارادت به اهل بیت (ع) در تاریخ رشادت های مردم ایلام همچون نگینی می درخشد.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو سردار شهید والامقام حمزه و جعفر چناری، درگذشت این اسوه ی گذشت ، ایثار و فداکاری را به عموم مردم استان ایلام، خانواده معظم شهدا، ایثارگران رزمندگان ، بیت مکرم و فرزندان آنمرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.

سرلشگر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ش