ایلام بیدار08:59 - 1399/03/24

ابراز برائت هنرمندان از گروهک تروریستی منافقین

برخی از هنرمندان که اطلاعی از وابستگی یک خواننده به گروهکی تروریستی نداشتند پس از سوءاستفاده منافقین، نسبت به این گروهک ابراز برائت کردند.

به گزارشايلام بيدار، در پی درگذشت مرجان (شهلا صافی ضمیر) از خوانندگان و بازیگران بدنام دوران طاغوت که هوادار منافقین هم بود، برخی از هنرمندان در فضای مجازی از وی یاد کردند. رسانه‌های گروهک تروریستی مذکور نیز به استفاده ابزاری از این هنرمندان پرداختند. اما حیله منافقین باز هم نتیجه‌ای علیه خود آنها داشت، چون هنرمندانی که هدف سوءاستفاده منافقین قرار گرفته بودند، نسبت به آن ابراز برائت کردند.

متین ستوده در فضای مجازی خطاب به سرکرده منافقین نوشت: «شما سرگروه منفورترین گروهک سیاسی معاند ایران و مردم شریف ایران هستید که من تاکنون شناخته‌ام، بی‌جهت از پیام تسلیت اینجانب برای یک خواننده ایرانی قدیمی که اگر می‌دانستم با شما همکاری کرده به هیچ وجه این کار را نمی‌کردم به نفع خود برداشت نکنید و بدانید که اگر پای شما روزی به ایران می‌رسید من جزو اولین کسانی بودم که پیشقدم می‌شدم برای از بین بردن شما و خلاص شدن دنیا از دست‌تان. اینها تماماً حرف‌های دل و شخص خود من هست...»

تهمینه میلانی هم یادآور شد: «...اولین بار است که گروهی (سازمان مجاهدین خلق) که گویا خانم مرجان به آنها سمپاتی داشته است، تسلیت من و عده‌ای از ورزشکاران و هنرمندان را همسویی با خانم رجوی اعلام کرده‌اند!!! در حالیکه شخص من، حتی خبر نداشتم خانم مرجان سمپات این سازمان هستند! از همینجا اعلام می‌کنم من بعنوان هنرمند منتقد، سمپات هیچ گروه و سازمان سیاسی نیستم...»

هانیه توسلی، بیژن بنفشه‌خواه، رؤیا میرعلمی، خسرو احمدی، بهنوش بختیاری و بهرنگ علوی هم مطالب مشابهی را منتشر کردند.