ایلام بیدار10:21 - 1399/03/16

مسابقات موتورسواری ۱۷ استان کشور در ایلام برگزار می شود

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام گفت: مسابقه‌ بزرگ موتورسواری برای اولین بار در ایلام با حضور ۱۷ استان امروز جمعه ۱۶ خردادماه در ایلام برگزار می شود.

به گزارشايلام بيدار، ایوب جعفریان با اعلام این خبر گفت: ۲۶ شرکت کننده ساعت ۱۰ روز جمعه ۱۷ خرداد ماه با حرکات نمایشی به رقابت می پردازند.

وی افزود: موتورسوارانی از استان های ایلام، تهران، قم، اراک، همدان، شیراز، اصفهان، بندر عباس، بوشهر، خوزستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، گیلان، آذربایجان غربی و قزوین در این مسابقات شرکت دارند.

جعفریان یادآور شد: این رقابت‌ها با همکاری میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام برگزار می شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم جلوگیری از انتشار بیشتر این بیماری رقابت ها بر اساس آیین نامه ابلاغی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می شود.
جعفریان تاکید کرد: همه شرکت کنندگان ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند همچنین برای حفظ فاصله گذاری مسیر ورودی پیست محل برگزاری مسابقه فنس کشی شده است.

وی یادآور شد: با توجه به حضور تماشاگران و مسوولان، صندلی ها با رعایت فاصله یک و نیم متری چیده شده اند و حاضران ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام گفت: سال گذشته نیز مسابقات اتومبیل رانی منطقه ای درگ ۴۰۰ متر در پیست شهر مهران با حضور ۱۱ استان و ۴۸ شرکت کننده و ۴۰ ماشین برگزار شد.

وی یادآور شد: در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام دارای ۵۰۰ عضو فعال است.