ایلام بیدار09:37 - 1399/03/16
نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد:

مشکلات مناطق حاشیه شهر ایلام باید ریشه‌ای حل شوند

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مناطق حاشیه شهر ایلام در ابعاد مختلف باید ریشه‌ای حل شوند.

به گزارشايلام بيدار، علی اکبر بسطامی با حضور در جمع مردم ساکن در شهرک قائم واقع در پشت کمربندی شمالی (هانیوان) که با مشکلات متعددی روبرو هستند، از پیگیری جدی برای رفع قانونی و موانع خدمات رسانی به آنها خبر داد.

وی اظهار کرد: مشکل آب اشامیدنی بهداشتی، ضعف زیرساخت شهری، نبود امکانات رفاهی، فرهنگی، آموزشی و کمبود مراکز خدمات رسان زندگی ساکنین حاشیه شهر را با چالش جدی مواجه کرده است.

نماینده مردم استان مانع قانونی جلوگیری از خدمات رسانی شهرداری و دیگر ادارات عدم ابلاغ مصوبه طرح جامع شهر و الحاق مناطق حاشیه به شهر ایلام عنوان کرد و اضافه کرد: در اسرع وقت از طریق وزارتخانه های مرتبط به صورت قانونی پیگیر رفع مشکلات این مردم که عموماً از اقشار ضعیف و آسیب پذیر هستند، خواهم بود.

وی لازمه حل دغدغه این مردم، همکاری دستگاه های متعدد از قبیل؛ شهرداری، آبفا، شرکت توزیع برق، شرکت گاز، شرکت مخابرات، راه و شهرسازی برشمرد و خاطر نشان کرد: تاکنون اگرچه شهرداری و دیگر ادارات خدماتی ارائه کرده اند اما به دلیل موانع قانونی سطح اختیارات و کیفیت بخشی خدمات توسط این سازمان ها محدود بوده لذا تمام توان خویش را برای برداشتن موانع قانونی خدمات رسانی به این مردم به کار خواهم گرفت.

وی از مدیرعامل شرکت آبفا که قول رفع مشکل بی آبی این مناطق را طی هفته آینده داده بود و همچنین خدماتی که شهردار و شورا تاکنون ارائه داده اند، تشکر کرد.