ایلام بیدار08:11 - 1399/03/12
با پیگیری های مستمر ایلام بیدار صورت گرفت؛

اختصاص چهار میلیارد ریال برای تکمیل یادمان شهدا در چرداول

با پیگیری های مستمر ایلام بیدار، مبلغ چهار میلیارد ریال برای تکمیل و بهسازی وضعیت نامناسب یادمان شهدای چرداول اختصاص یافت.

به گزارشايلام بيدار، مسئله شهدا همیشه حائزاهمیت است ویادمان های شهدا هم از این قائده مستثنی نیست ودر تکریم آن کوتاهی جایز نیست و باید یاد ونام شهدا در ذهن مردم باقی بمانند.

یادمان شهدا باید جزء زیباترین مناطق شهری باید طراحی زیبا باشد که در دسترس بوده وبنای زیبایی داشته که یادونام شهدا به نسل های آینده انتقال یابد.

در ماههای گذشته اخباری از سوی پایگاه خبری ایلام بیدار تحت عنوان وضعیت نامناسب یادمان شهدا منتشر شد که با پیگیری های صورت گرفته از این پایگاه خبری قرار است تغییری در وضعیت این یادمان ایجاد شود.

تکمیل یادمان شهدا نیازمند برنامه ریزی واعتبار مناسب است

یکی از کارشناسان حوزه راه وساختمان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:برای تکمیل ساختمان یادمان شهدا باید طراحی مناسب ومدرن را مد نظر داشت واز استحکامات مناسب برای آن استفاده کرد.

وی افزود:بنای یادمان شهدا باید یادآور شهدا باشد بنابراین باید طرحی روی آن پیاده کرد که نمود شهدا داشته باشد ودرعین حال نمای داخلی آن دارای امکانات لازم باشد.

این کارشناس حوزه راه وساختمان خاطرنشان کرد: مسئله یادمان شهدا فقط ساختمان آن نیست بلکه راه دسترسی وامنیت آن هم باید مورد پیگیری قرار گیرد تا مورد استقبال مردم واقع شود.

اختصاص چهار میلیارد ریال برای تکمیل یادمان شهدا

 الیاس فتاحی فرماندار چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:یادمان شهدای شهرستان چرداول دارای وضعیت مناسبی نبوده ومورد پیگیری برای تکمیل آن قرار گرفته است.

وی اظهار کرد:برای تکمیل ساختمان یادمان شهدا 4 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که امیدواریم با این اعتبار گام مثبتی جهت تکمیل ساختمان این یادمان برداریم.

فرماندار چرداول خاطرنشان کرد:پیگیری ها برای تکمیل ساختمان این یادمان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم این ینای یادبود شهدا را به نحو شایسته ای تکمیل کنیم.

فتاحی تصریح کرد: خدمت به شهدا وادامه دادن به راه شهدا وظیفه همگانی همه مسئولین است که همیشه باید در راستای آن از زندگی شهدا درس گرفته وبه خانواده های آنان خدمت کنند.

 

انتهای پیام/ر