ایلام بیدار13:51 - 1399/03/08
واکنش ائمه جمعه استان ایلام نسبت به تحریم ناجا؛

کارهای از سر ناتوانی آمریکا فقط مصرف رسانه ای دارد/ تحریم ناجا نشانه ناتوانی و ضعف آمریکا

ائمه جمعه استان ایلام نسبت به اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا مبنی بر تحریم نیروی انتظامی واکنش نشان دادند.

به گزارشايلام بيدار، دشمنی آمریکایی‌ها با مردم ایران این بار در تحریم نیروی انتظامی خود را نشان داد. نیروی پلیس در هر کشوری مسئول امنیت شهروندان در درون مرزهای کشور است. از مرزها گرفته تا جاده‌ها و امنیت داخل شهرها همه بر عهده نیروی انتظامی است؛ تصور یک روز بدون پلیس در شهر تصوری وحشتناک است.

 

مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، تروریستهای متجاوز در مرزهای کشور، اشرار، اراذل، سارقان، متجاوزان به حریم خصوصی افراد، قانون شکنان و تامین امنیت جانی، مالی و عرضی تک تک شهروندان در همه عرصه‌های زندگی از خانه تا وسیله نقلیه و مغازه و خیابان و فضای مجازی وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است.

 

در جمهوری اسلامی هم نیروی انتظامی در مجموع در حوزه وظایف خود عملکرد بسیار خوبی داشته و شهدا و جانبازان فراوانی در این راه تقدیم کرده است که نتیجه آن احساس امنیت بالای شهروندان است.

 

در این شرایط، تحریم این نیروی فداکار و جان بر کف از سوی آمریکا معنی جز تحریم امنیت مردم و تلاش برای ناامن کردن زندگی شهروندان و مقابله با اقدامات پلیس علیه تروریست‌های تحت حمایت آمریکا ندارد.

 

ائمه جمعه استان ایلام نسبت به اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا مبنی بر تحریم نیروی انتظامی واکنش نشان دادند.

 

تحریم ناجا با هدف تضعیف امنیت داخلی و نا امن کردن زندگی مردم است

 

حجت الاسلام والمسلمین فریادی امام جمعه شهرستان سیروان گفت : تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا با هدف تضعیف امنیت داخلی و نا امن کردن زندگی مردم بوده و جلوگيری از اقدامات پليس عليه تروريستهای تحت حمايت آمريكا انجام شده است.

 

وی اظهار کرد : با چنین اقداماتی از سوی آمریکا، نیروی انتظامی مقدرتر از گذشته برای تامین امنیت کشور تلاش خواهد کرد.

 

فریادی اقدام اخیر آمریکا را از روی استیصال عنوان کرد و افزود : چنین اقداماتی نمی‌تواند آسیبی به مردم ایران وارد کرده و مقاومت مردم و جمهوری اسلامی را بشکند.

 

امام جمعه سیروان گفت : افزایش تعداد فشارها بر روی جمهوری اسلامی به منظور به زانو در آوردن اراده ملت ایران انجام می‌شود و بزرگترین آرزوی ایالات متحده و رئیس جمهور خبیث آن، به پای میز مذاکره کشاندن ایران است.

 

فریادی بیان داشت : هنگامی که آمریکا نتوانسته مقاومت مردم را شکسته و نظام اسلامی را به پای میز تسلیم و ذلت بکشاند، دست به چنین اقداماتی می‌زند.

 

وی در پایان با محکوم کردن این اقدام آمریکا، گفت : سلام و درود می‌فرستم به روح پاک شهدای نیروی انتظامی و خدا قوت به همه رده‌های نیروی انتظامی عرض می نمایم و این چنین اقدامات بزدلانه ای هیچ خدشه ای در اقتدار فرزندان ایران وارد نمی کند و ما مردم ایران به شما افتخار کرده و می کنیم.

 

تحريم ناجا تحریم امنيت مردم / آمریکا حامی تروریست ها است

 

حجت الاسلام "علی احمدیان"، امام جمعه موقت ایوان در خصوص تحریم جدید آمریکا علیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: آمریکا به دلیل تحقیرهایی که از سوی جمهوری اسلامی ایران شده است، این بار روی به تحریم نیروی انتظامی آورده است تا شاید بتواند به کشور ما ضربه‌ای وارد کند و امنیت کشورمان را متزلزل کند.

 

وی با اشاره به اینکه تحریم ناجا نشانه ضعف آمریکا است، افزود: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون صدها تحریم را علیه ایران به تصویب رسانده است و در قبال این تحریم‌ها هیچ‌گونه منفعتی نبرده است و نتوانسته به جمهوری اسلام صدمه‌ای وارد کند.

 

امام جمعه موقت ایوان ادامه داد: وقتی یک مجموعه و تشکیلات حاضر است برای اطاعت از اوامر ولی فقیه جانفشانی کند و در جبهه حق علیه باطل به نفع مردم مملکتش هر گونه هزینه ای را با جان و دل بپذیرد ، از یک طرف مورد عنایات ویژه حق تعالی قرار خواهد گرفت و از طرف دیگر دشمنان صلح و امنیت و رفاه مردم نقشه تحریم آن مجموعه و تشکیلات را طرح‌ریزی می‌کنند.

 

امام جمعه موقت ایوان خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی کشور، تحريم نيروي انتظامی ایران از سوي آمريكا معنی‌ای جز تحريم امنيت مردم و تلاش براي ناامن كردن زندگي شهروندان ندارد، از طرف دیگر مردم ما باید نسبت به عملیات روانی دشمن واقف باشند و فریب حرف‌های دشمن را نخورند.

 

وی ضمن تشکر از دلاوری‌های نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی وظیفه‌ای جز برقراری امنیت و دفاع از مرزهای کشور در مقابله با اقدامات تروریست‌های تحت حمايت آمريكا ندارد، لذا آمریکا با این اقدام به دنبال ضعیف کردن نیروی انتظامی و حمایت از تروریست‌ها را نیز داشته است.

 

تحریم نیروی انتظامی نشان از قدرت بالای آن دارد / کارهای از سر ناتوانی آمریکا فقط مصرف رسانه ای دارد

 

حجت الاسلام "محمدجواد قنبربیگی"، امام جمعه دره شهر گفت: تحریم های همیشه آمریکا از سر استیصال، ناتوانی و ضعف بوده است.

 

وی اظهار کرد: تحریم ها هیچگاه نتوانسته ضرری به نظام برساند بلکه فرصتی ارزشمند برای ارتقا قدرت نظامی ، اقتصادی و غیره بوده است.

 

قنبربیگی افزود: آمریکا به خوبی می داند که اینگونه حرکات بی خاصیت بوده و صرفا مصرف رسانه ای دارد.

 

امام جمعه دره شهر گفت: هرجایی از کشورمان که تحریم شود به زودی آن نهاد به یک قدرت بین المللی تبدیل خواهد شد.

 

وی یادآور شد: یکی از تحریم های جدید و بی حاصل این کشور استعماری، تحریم نیروی انتظامی بعنوان یکی از مهم ترین نیرو های برقراری نظم و امنیت با محبوب  بالا در کشور است.

 

قنبربیگی ادامه داد: قطعا نیروی انتظامی با این تحریم از جمیع جهات ارتقا کمی و کیفی پیدا می کند. تحریم نیرو انتظامی نشانگر قوی بودن آن در سطح کشور بوده و همین موضوع باعث شده دولت ترامپ در کمال ناتوانی آنرا تحریم کند.

 

وی در پایان گفت: آمریکا با اینگونه تحریم ها قطعا نقاط قوت ما را قویتر میکند زیرا عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد.

 

انتهای پیام/ش