ایلام بیدار08:10 - 1399/03/08
خواهر شهید ناجا:

افتخار می کنم برادرم شهید راه ناجا است/ تحریم نیروی انتظامی نشان از ناکارآمدی آمریکا

خواهر شهید ناجا گفت: تحریم ناجا نشان از ناکارآمدی و شکست نقشه های سردمداران آمریکایی در جنگ ظالمانه اقتصادی و توانمندی ملی ایران برای تبدیل تهدید ها به فرصت ها است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از آبدانان خبر، دشمنی ۴۰ ساله ایالات متحده با مردم ایران نشان می‌دهد، برخلاف تمام اقدامات مداخله جویانه علیه مردم ایران هر گونه تهدید و تحریم با مقاومت مردمی مواجه شده و مانعی در جهت تحقق پیشرفت ملت ایران نخواهد بود.

آمریکایی ها این بار بعد از تحریم های مختلف با در لیست تحریم  قرار دادن نیروی انتظامی که همواره مسئول تامین امنیت در کشور هستند می خواهد که در کشور ناامنی ایجاد کند.
در هیچ کجای دنیا پلیس که امنیت شهروندان را تأمین می‌کند را تحریم نمی‌کنند با تحریم نیروی انتظامی، آمریکا به دنبال این است که ترانزیت مواد مخدر را در ایران اجرایی کند، با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران در منطقه و نزدیک‌ترین مسیر به سمت اروپا بوده و با جانفشانی نیروی انتظامی کشور ایران تبدیل به مانعی بزرگ برای اهداف شوم مافیای مواد مخدر شده است.
آمریکای جهانخوار نمی داند کشور شهید پرور ایران اسلامی با تقدیم بیش از 13 هزار شهید امنیت و 12 هزار جانباز پشتیبان نظام و اسلام خواهد بود یکی از این شهیدان امنیت شهید یدالله شیرکول است که جان خود را فدای اسلام و نظام کرد.

افتخار می کنم برادرم شهید راه ناجا است
خواهر کوچک شهید که در حال حاضر وظیفه نگهداری از پدر و مادر پیر که توانایی خود را ازدست داده اند دارد، گفت: من خاطره  زیادی از برادرم ندارم و تمام خاطرات من از برادرم بر مبنای گفته های پدر و مادرم هستند. 
وی گفت:برادرم بعد از تحصیلات راهنمایی وارد دانشسرای تربیت معلم شد و بعد از یکسال تحصیل در دانشسرا  به خاطر عشق و علاقه به اسلام و دفاع از خاک کشور به عنوان نیروی بسیجی  عازم جبهه های حق علیه باطل شد. 
خواهر شهید افزود: ایمان، تقوا، اخلاص، صبر و شجاعت برادرم باعث شد که به عنوان نیروی رسمی در لشکر 28 روح الله کمیته انقلاب اسلامی به خدمت مشغول شد. 
وی با اشاره به شیمیایی شدن برادرش در سال ۱۳۶۶ درجبهه حلبچه ،اظهار داشت:با وجود مشکلات شیمایی جبهه را رها نکرد و با عشق و علاقه به کشور ، در جبهه بر علیه کفر و ستم به مبارزه پرداخت. 
خواهر شهید گفت:در فروردین ماه سال ۶۷  طی مرخصی کوتاهی مراسم عقد و عروسی را برگزار و  تنها بعد از شش روز از مراسم عروسی با وجود به اتمام نرسیدن زمان مرخصی عشق به جهاد و دفاع از آرمانهای اسلام  به جبهه های جنوب شتافت و در  ۴خرداد ماه سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه مفقود الاثر  و پس از ۶ سال و نه ماه مفقود الاثر بودن در ۱۱اسفندماه سال ۱۳۷۳ پیکر مطهرش در گلزار شهدای آبدانان آرام گرفت. 
خواهر شهید با بیان اینکه افتخار می کنم که خواهر شهید هستم ،گفت:در حال حاضر جان و مال و تمام زندگیمان را فدای نظام و ولایت می کنیم و تا آخرین قطره خون خود پشتیبان ولایت و نظام اسلامی هستیم. 
وی با اشاره به تحریم ناجا توسط آمریکا بیان داشت: این تحریم مضحک نشان ناکارآمدی و شکست نقشه های سردمداران آمریکا در جنگ ظالمانه اقتصادی و از طرفی ظرفیت و توانمندی ملی ایران برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها است. 
خواهر شهید ناجا در پایان گفت : با این تحریمها معلوم شد که ناجا مسیر را درست انتخاب کرده و بنده به عنوان یک خواهر شهید افتخار میکنم که برادرم  به عنوان شهید ناجا شناخته می شود. 


انتهای پیام/س