ایلام بیدار07:37 - 1399/03/08

دلاور مردی از قبیله مجاهدان به قافله شهدا پیوست +عکس

سید مجید هاشمی پس از سالها مجاهدت و ایثار و تحمل رنج جانبازی با تنی رنجور از فراق یاران شهیدش به ملکوت اعلاء پیوست.

به گزارشايلام بيدار،  سید مجید هاشمی از جمله اولین نفراتی بود که با تاسیس گردان تخریب لشگر ۲۷ به گردان پیوست ، و سپس مدت ها از گردان به واحد اطلاعات عملیات مامور و مجددا به گردان بازگشت و بعنوان مسئول تسلیحات گردان تخریب منصوب و تا آخر جنگ در گردان حضور داشت.

رشادت ، شجاعت و خلوص ایشان در بین بچه های تخریب زبانزد  بود.

وی پس از جنگ به تهران نیامده و با تشکیل کمیته تفحص در کنار شهید محمودوند و پازوکی و دیگر دوستان حضور پیدا کرده و تا آخرین روزهای حیات بدون وقفه ، در پی پیدا کردن رفقای شهیدش بود.

تا اینکه بدلیل عوارض شیمیایی به تهران آمده و ماه ها در بیمارستان بستری و پس از مدتها تحمل رنج و درد و به کاروان شهدا ملحق گردید.

مراسم تشیع وی در روز پنجشنبه برگزار و آدرس و ساعت ان متعاقبا اعلام خواهد گردید.

در پی شهادت سید مجید هاشمی، فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ پیامی به شرح ذیل صادر کرد.


بسم رب الشهدا و الصدیقین

با دیگر دلاور مردی از قبیله مجاهدان به قافله معظم شهدا پیوست

 برادر عزیزمان سید مجید هاشمی پس از سالها مجاهدت و ایثار و تحمل رنج جانبازی با تنی رنجور از فراق یاران شهیدش به ملکوت اعلاء پیوست ،  امروز ارواح مطهر شهدایی که در تفحص پیکر مطهرشان به آغوش خانواده و ملت ایران برگشتن به استقبال این عزیز می آیند .

اینجانب به خانواده محترم ایشان و همرزمان عزیزم در گردان سرافراز تخریب تبریک و تسلیت عرض می نمایم و ان شاءالله به دعای یاران شهیدمان ما نیز جامانده این قافله نمانیم و در هنگام رفتن از این دنیا مدیون شهداء نباشیم .