ایلام بیدار08:16 - 1399/03/07

حصاری: مردم با نام «جواد جوادی» صدایم می‌کنند/ تجربه خوابیدن در سردخانه

بازیگر سریال «بچه مهندس3» گفت: این روزها مردم در خیابان من را با نام «جواد جوادی» صدا می‌زنند.

به گزارشايلام بيدار، «روزبه حصاری» بازیگر نقش «جواد جوادی» در سریال رمضانی «بچه مهندس۳» با حضور در برنامه «زنده رود» که از شبکه اصفهان بروی آنتن رفت، طی سخنانی با اشاره به وضعیت روز جامعه و درگیری مردم با بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی کشور گفت: به واسطه حضور پدرم درگیر حوزه اصناف هستم. اما در حوزه های هنری این را می دانم که در این مدت مشکلاتی برای هنرمندان در حوزه های مختلف هنری کشور رقم خورد.

** از رفت و آمدهای غیرضروری دوری می‌کنم

وی ادامه داد: در این مدت به خاطر لطف مردم اصفهان به این برنامه آمدم وگرنه سعی می کنم که از رفت و آمدهای غیر ضروری جلوگیری کنم.

این بازیگر همچنین افزود: بچه های دهه شصت و هم نسلان من نسل سربلندی هستند و اینکه من همیشه در بازیگری به دنبال جوهره نقش بودم و به دنبال نقشی بودم که تاثیرگذاری لازم را روی مخاطب داشته باشد.

حصاری با بیان اینکه در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده اما در دانشگاه آزاد و رشته مهندسی صنایع درس خوانده است، افزود: الزاما کسی که در مدرسه تیزهوشان قبول شده تیزهوش نیست. این را هم می دانید که در طول تحصیل  در مدارس تیزهوشان سطح علمی بالاتر است و سخت گیری های بیشتری درباره درس و تحصیل می شود و انتظارها از دانش آموزان بالاتر است. اما همه اینها ارتباطی ندارد با اینکه فردی که در تیزهوشان درس خوانده حتما باید دانشگاه سراسری شرکت کند و قبول شود.

 

وی ادامه داد: هیچوقت خانواده درباره درس به من فشار نیاورند و همیشه من را معطوف به موفقیت کردند. حتما دوست داشتند تا رشته فنی و مهندسی را ادامه دهم اما من هم پای اهدافم ایستادم اما در این ده سال که به صورت جدی کار بازیگری می کنم همراهم بودند. یکی از ناراحتی هایم این است که این روزها مشغله کاری این اجازه را نمی دهد که آنطور که باید و شاید در خدمت خانواده باشم.

** لطف مردم مسئولیتم را سنگین می‌کند

بازیگر سریال «یادآوری» درباره اینکه در این مدت کوتاه رکورددار صفحه های هواداران در اینستاگرام شده است، گفت: دیشب این را به من گفتند اما بار مسئولیتم را سنگین تر می کند و الان که جوان ها از من طرفداری کردند سعی می کنم بیشتر مراقبت کنم و ممنونم از لطفشان. این ماجرا انگیزه دوچندانی برای ادامه مسیرم به من داد و خوشحالم که مردم سریال ما را با محبت نگاه می کنند.

این بازیگر درباره بازخوردهای مردم از ایفای نقشش در سریال «بچه مهندس» گفت: مردم این روزها در کوچه و خیابان و در صفحه های شخصی در فضای مجازی من را هم با نام خودم روزبه و هم با نام جواد جوادی در بچه مهندس و علی اعلایی در سریال یادآوری می شناسند و صدا می زنند.

وی درباره علاقه خود بعد از بازیگری و خوانندگی به موتور سنگین نیز گفت: موتور سواری را خیلی دوست دارم و یکی از تفریحاتم موتورسواری با موتورهای سنگین است.

** تجربه خوابیدن در سردخانه

حصاری درباره تجربه خوابیدن در سردخانه در سریال «یادآوری» نیز گفت: برای ضبط این سکانس یک شب در سردخانه خوابیدم. به خاطر ماجرای قانونی و شرعی سردخانه را خالی کرده بودند و آنجا که ما فیلمبرداری داشتیم، سالن تشریح یکی از دانشگاه های پزشکی بود. حضورم در آن سردخانه در زندگیم تاثیر به سزایی داشت طوریکه زندگی من را به دو بخش تقسیم کرد قبل و بعد از سردخانه و تجربه شگفت انگیزی بود.

حصاری با بیان اینکه در زلزله لرستان به مردم آن شهر کمک هایی نقدی و غیرنقدی کرده است، گفت: لرستان هم جزوی از شهرهای ایران است و من نیز در اغلب شهرهای ایران دوست هایی دارم و یکی از دوستانم اهل بروجرد است. وقتی از حال مردم آنجا تعریف کرد گفتم دوست دارم کمک هایی کنم اما دوست ندارم حالت نمایشی پیدا کند چراکه برای زلزله سرپل ذهاب سوتفاهم هایی درباره کمک های هنرمندان به مردم آنجا بوجود آمده بود و دوست نداشتم این اتفاق تکرار شود.

وی با اشاره به حضور در سریال «دومینو» که در شبکه نمایش خانگی توزیع شد، نیز بیان داشت: این سریال یک بدعتی در صنعت سریال سازی بود و در همه کشورهای جهان این گونه سریال ها ساخته می شود. در این دنیای پر جنب و جوش سریال های وب سری زیادی ساخته می شود چراکه با توجه به زندگی روزمره مردم و اینکه مشغله های زیادی دارند، تماشای این نوع سریال های کوتاه می تواند زمان زیادی از آنها نگیرد.

این بازیگر درباره سفر خود به اوکراین نیز گفت: برای یک فیلم سینمایی به کارگردانی مجید نیامراد که جزو طراح صحنه های باسابقه سینما و تلویزیون هستند به اوکراین سفر کردیم. در این فیلم لاله اسکندری گوهر خیراندیش و ... بازی می کردند و این فیلم محصول مشترک ایران و اوکراین بود.

** به نوازندگی علاقه دارم

وی درباره نوازندگی نیز گفت: علاوه بر خوانندگی به نوازندگی نیز علاقه دارم و یکی از سازهای مورد علاقه ای که به نواختنش علاقه دارم، دف، پرکاشن، تبلای هندی و ... است.

این بازیگر با اشاره به انتشار قطعه جدیدی با خوانندگی خود در فضای مجازی نیز بیان داشت: با کسب اجازه از تهیه کننده و کارگردان سریال «بچه مهندس» قطعه جدیدی خواندم و این روزها که به واسطه سریال «بچه مهندس» بیشتر دیده شدم آن را در فضای مجازی منتشر کردم.

انتهای پیام/