ایلام بیدار07:38 - 1399/03/07
رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان:

آبدانانی ها بیش از ۵ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان گفت: مردم نیکوکار این شهرستان سال گذشته حدود پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زکات پرداخت کردند.

به گزارشايلام بيدار"علی جاسمی "، رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان در نشست شورای زکات بخش مورموری که باحضور بخشدار مورموری و دیگر اعضاء شورای زکات در محل سالن اجتماعات بخشداری مورموری برگزار شد بیان کرد: این مبلغ زکات جمع آوری شده در همان روستاها و مناطقی که زکات پرداخت کرده اند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: با همه فرهنگ سازی ها و تبلیغاتی که در سالهای گذشته در زمینه ترویج زکات صورت گرفته است با اینحال این فریضه هنوز جایگاه واقعی خود را در جامعه به دست نیاورده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان به تمهیدات در نظر گرفته شده برای جمع آوری زکات در این شهرستان با توجه به برداشت محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: هم اکنون تعداد ۱۶۸ نفر از عاملین زکات در این شهرستان آماده دریافت زکات از کشاورزان عزیز سطح شهرستان هستند.

بخشدار کلات مورموری نیز در این نشست با تقدیر از تلاشهای ستاد زکات مورموری بیان کرد: بخشداری مورموری و دیگر دستگاههای اجرایی در این بخش و دهیاری ها، آماده همکاری در زمینه جمع آوری زکات در این شهرستان هستند.