ایلام بیدار12:40 - 1399/03/03
فرمانده سپاه چرداول خبرداد؛

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در چرداول/ توزیع هزار بسته حمایتی بین اقشار محروم شهرستان + تصاویر

فرمانده سپاه چرداول ازتوزیع هزار بسته حمایتی بین اقشار محروم شهرستان خبرداد.

 سرهنگ پاسدار هدایت سلیمانیان در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار با اشاره به سالروز آزادسازی فتح خرمشهر گفت:آزاد سازی خرمشهر یکی از رویدادهای بزرگ انقلاب اسلامی است که رزمندگان اسلام با ایمان واعتقاد عملی خود بر ارتش بعثی را که خرمشهر را جزعی از خاک خود می دانستند و تجهیزات نظامی فراونی را دراین شهر مستقر کرده بودند به بیرون راندند.

وی اظهار کرد:سالروز آزاد سازی خرمشهر در تاریخ ماندگار شده و امروز به الگویی برای جوانان تبدیل شده که باید ابعاد آن برای سرمشق گرفتن نسل های آینده بررسی شود.

سلیمانیان درادامه گفت: در مرحله اول ودوم  رزمایش کمک مومنانه در سپاه چرداول  تعداد 500بسته حمایتی توزیع شده است ودراین مرحله تعداد هزار بسته بین افراد محروم وآسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه چرداول خاطرنشان کرد:این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارانی، کنسرو، گوشت قرمز ومرغ می باشد که با استفاده از ظرفیت پایگاههاو حوزه های  مقاومت بین  اقشار محروم وآسیب دیده از ویروس کرونا در سطح شهرستان چرداول وهلیلان توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد:این رزمایش در چندین مرحله تا پایان ماه مبارک رمضان با توزیع 2هزار بسته حمایتی ادامه خواهد داشت که در ماههای بعد از ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا این رزمایش ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد:اقدامات سپاه و بسیج برای مبارزه با ویروس کرونا تا شکست کامل ویروس منحوس و حمایت از اقشار آسیب دیده ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ر