ایلام بیدار11:00 - 1399/02/31

رژیم صهیونیستی هیچ جایگاهی میان ملت‌های آزاده ندارد

دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ جایگاهی در نزد ملت‌های آزاده جهان ندارد، گفت: این رژیم خبیث همیشه درصدد تفرقه افکنی میان مسلمانان بوده است.

به گزارشايلام بيدار، میلاد عبدی دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: امام خمینی ( ره ) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس متجلی اصل حقیقی و حتمی مبارزه با جبهه ظلم و استکبار و شکست آن و برقرای حق و عدالت است.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: رژیم کودک‌کش و جانی صهیونیسم با آواره کردن مردم مظلوم فلسطین از سرزمین‌های مادری خودشان در حالی برای خودش در آن منطقه نظام سیاسی استقرار کرده که تمام موجودیت این رژیم از پایه و اساس نا مشروع است چرا که با خوی متجاوزگرانه و وحشی گری در صدد مخدوش کردن تاریخ یک ملت بوده است.

عبدی تصریح کرد:‌ اقدام رژیم صهیونیستی در جعل تاریخ و تحریف واقعیات برای مشروعیت بخشیدن به خود اقدامی خلاف عرف و حقوق بین الملل است.

دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل هیچ جایگاهی در نزد ملت‌های آزاده جهان ندارد، گفت: این رژیم خبیث که سگ زنجیری آمریکاست همیشه درصدد تفرقه افکنی میان مسلمانان بوده، رژیمی تروریست پرور که با سیاست های رذل خودشان گروه های تروریستی را پرورش و پشتیبانی کردند تا به مقاصد شومشان برسند که نتیجه ای جز ویرانی و بر افروختن گدازه‌های آتش در منطقه خاورمیانه به بار نیاورده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش کلیدی و تاثیرگذار در منطقه خاورمیانه دارد و اسرائیل چشم دیدن عمق این نفوذ و نقش استراتژیک ایران را ندارد و از هیچ تلاشی برای کاهش این عمق تاثیرگذاری فروگذار نکرده ولی همه سیاست هایش مثل همیشه با شکست مواجه بوده است.

عبدی تصریح کرد: سرزمین‌های اشغالی مختص و متعلق به مردمان فلسطین است و این حق منحصر به آنهاست. اسرائیل به زودی نابود خواهد شد همانطور که رهبر معظم انقلاب چند سال پیش فرمودند: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، از طرفی هم ایشان این نوید را به فلسطینیان دادند که به زودی در بیت المقدس نماز با شکوه برپا خواهند کرد.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: با این حال اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی بار دیگر تعرض و تجاوز اسرائیل به خاک و اراضی فلسطین و اشغال آن را به شدت محکوم می‌کند و حمایت کامل خود را از مردم فلسطین تا آزاد سازی کامل اراضی اشغالی اعلام می‌دارد.

وی در پایان گفت: هر تلاشی برای تثبیت موقعیت اسرائیل مانند معامله قرن و امثال آن محکوم به شکست است و به سرانجام نخواهد رسید و زوال و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است.

انتهای پیام/ش